return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 
Trance Energy - 31/01/04

DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by ice_key
Har bara hört Ferry's spelning, ultrabra låtval och mixning =)

men som vanligt är det bara jag som tycker det ??

---------------------------------------------------------------
Rank1 live DJ performance (Piet Bervoets spinning,
Benno eating out of his nose somewhere) on probably
_THE WORST_ Trance Energy ever.
Johan Gielen was spinning like the fag he is and Ferry Corsten played
TMF tunes all night long..
*gjezzz* lamest party-concept ever!
Anyways enough flaming and pissing off breezer sluts.
Enjoy this crappy DJ set! :)
---------------------------------------------------------------
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:

Yepp - många anser ju TE bli mer och mer komersiellt, det var väl också den största anledningen till att jag skippade resan i år. Har dock varken hört Ferry's eller Corsten's set ännu, så jag kan varken bekräfta eller dementera det föregående nissen sade. ;) Men en sak är säker, det är allt fler och fler som klagar på TE för varje år som går, det märker man ganska tydligt. Faktum är att jag har hört fler som är missnöjda än vice versa efter årets upplaga - och det är ju INTE bra.
St_Andrew
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Har dock varken hört Ferry's eller Corsten's set ännu, så jag kan varken bekräfta eller dementera det föregående nissen sade.

hehehehehe :D
x-dream
Om någon vill ha Rank1 å Marcel Woods oxå så är det bara att hojta till så uppar jag dessa två oxå...
Glorie
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Dra den om rödluvan också sötnos ;) :D :p

bah :D fasen va ni retas laszlo å JB. jag tycker det e roligare med bilder på folk. de andra bilderna jag tog blev ju inte bra precis. en avlägsen laser nånstans och sen helt mörkt runtomkring. min kamera e inte ens lämpad för såna extrema ljussituationer.

sen kan ja hålla me om att scul e me på många kort.. men de var som sagt eftersom ja gick me honom å hans kompis rätt mycke. så de såå...
ge er nu! annars får scul hjälpa mig :D

x.dream, du har allt du! uppa rank1 genast pliz :)
staz
lol ernie :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden