|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
ehh scul du har vart på för många fester, låt n00bsen tro att det var bra :D :p |
jag säger inte att det var dåligt men det kunde varit bättre :)
jag tycker fortfarande om min första fest medan många som var där säger det var en av de värsta Trance Energy fester nånsin! :D (TE 2001 Heerenveen var det)
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
weeee, hemma nuuuuu!
Är gristrött!
Över 30h på en buss och 10h på ett dansgolv suger kroppen vill jag lova :)
Kommer en fet partyreport imorgon... |
tjena mannen. trevlig att träffas :D |
|
|
| TrancE_GyLLe |
sitter å laddar Gielens å Skorstens set nu..
har inte läst tråden.. men vet nån om det kommer släppas nån TE2004 DVD??? |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| quote: | | e det hack i dom? läste på ets hemsida att han hade haft lite problem med sina servrar... :s |
lyssnar nu å jag har inte hört nå hack (än iaf=) har bara lyssnat i 5min på Gielens set.... |
|
|
| Goldiluxe |
Jag kan saga att jag blev besviken pa ett EX antal olika saker.
Alla olika procedurer man ska ga igenom innan man kommer in, gor mig galen!
Lamna biljett till gubbe,
ga igenom kontroll,
hamta garderobsbiljett pa ett stalle,
hamta GALGAR pa ett annat,
ko vid garderob,
vaxla in pengar till Tokens,
15 minuter ko hela tiden pa TJEJtoan.
URK!
Jag kande mig som BOSKAP som skyfflades runt har o dar .:eyes:
Kan val inte direkt klaga pa ljus eller musiken.
Tyckte dem spelade for hogt, holl pa att krakas av DUNKET, fast iofs stod jag langst fram ganska mycket, sa jag far val skylla mig sjalv.
Tack gode gud for apotekets oronploppar!
Kanns aven som om det var lite billigare med dricka o cigaretter.
Maten vet jag inget om.
Vart var chillouten?
Ifall det var dar jag var sa kandes det som en stor javla SKOLMATSAL fyllt med hippies.
Knappt nagra platser att sitta pa alls, och inte mysigt inrett.
Om det var chill outen, var det imo katastrof.
Horde nagra av dem Hollandska saga att detta var den basta TE nagonsin,jag har bara varit pa en annan TE tidigare, men jag tyckte nog den var battre.
Detta var for stort, opersonligt och allt for mycket inriktat pa Hardare musik.
Me no like.
Nej, blire nagon mer fest, sa blir det klubb events, eller utomhus festivaler for min del.
2.5/ 5
Helly |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Oversatt: preparty med 14 fulle svensker kan jeg anbefale alle.
:haha: |
hmmmmm :D vart skrev tim det dära? :) I holländska delen? :P tur att vi har dig sand som korrespondent från andra delar av forumet :p fasen ja fattar inte poängen me va han sa.. betyder anbefale =avråda från? eller rekommendera? :p antar att det betyder det första
hmmm något om festen.. chillouten sööööög. helt omysig, enbart golv eller hårda bänkar att sitta på :/ inge dekor för fem öre nånstans i lokalen heller för den delen. stor minus till att det är sååå omständigt att komma in på festen... *knipsa biljett, *hämta garderobsBILJETT på ett ställe, *hämta galge på ett annat ställe, hänga in jackan på ett tredje ställe. men men.. de sparar kanske lite tid i gareroben på det antar jag. men hela proceduren är jobbig om man måste på toa.
hmmmm...ja orkar inte skriva nåt speciellt om hur alla spela. introt på max B grant var riktigt bra iaf :) de flesta ja snacka me tyckte gielen spela för likt som på mondaybar etc. men eftersom ja inte var där tyckte ja hans set var bra :) tydligen slängde nån mupp upp en tröja på hans skivspelare under setet. ajabaja. :) rank1 var oxååå bra, men ja missade typ ett tag i början :/ misja HÖRDE jag av många var bästa på hela festen, men det missade jag oxå eftersom vi kom in ef. midnatt. (har jag för mig :stongue: )
ne nu orkar jag inte skriva nå mer (hehe) tack för sällskapet helly! före och under festen. sen hade jag tur å kunde gå me martijn & wouter... sen tappade jag alla i typ över en timme :/ så då gick jag bara runt, runt.. sprang på vissa från bussen, men hitta inte SWE_TRANCE & tobo som jag ju letade efter i säkert 1,5 h :/ suck :D
langar upp nåra bilder snart :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|