return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Trance Energy - 31/01/04

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
hur kommer ni dit då? går det buss direkt från Sverige eller? och vad kostar det?

(jag behöver lite tips inför In Concert 2;))

Dom flesta åker med TranceClubber som arrangerat resa till Trance Energy för andra året i rad nu http://www.tranceclubber.com ... Annars får man väl ta flyget eller köra ner som jag å mindshooter gjorde till Mysteryland...
SteveTranz4ever
Har fått mail från ID&T idag.... fick ingee jävla presspass denna gången heller... :(

Men va fan, känner två personer som känner ett par gubbar på ID&T så dom fixar in min kamera ändå... Hade vart grymt om man kunde fått lite bättre spottar att filma ifrån bara :rolleyes:
jeremy1984
quote:
Originally posted by Mario_GX
fan va gott, inte lång tid kvar heller :D någon som har en aning om vilken tid vi kommer dit den 31'e?

///// TranceEnergy Trip info (Swe)

Utresa fredagen den 30/1 - 2004
Linköping (Fjärrbuss terminalen, avgår 18:00)
Jönköping (Eurostop, avgår 19:40)
Ljungby (Macdonalds, Anländer ca 20.50 planerat stopp: 45 minuter)
Helsingborg (Statoil vid Ättekulla, avgår 23:00)

Information ang planerade stopp/bokade färjor:
Färja till Helsingör 23:40
Färja till Puttgarten 02:45
Anländer Puttgarten: 03:30

Frukost ca: 08:00 planerat stopp: 60 minuter

Ankomst Utrecht ca 12.00

Avgång Söndagen den 1/2 - 2004
Bussen anländer 07.00 och det stannar max 10 minuter för påstigning, detta iom regler för
chafförernas körtider. /////

Kopierat från TC :)
Gillar inte riktigt det där med att bussen åker 7.10...menmen
SteveTranz4ever
Gillar INTE heller att vi åker hemmåt så tidigt...

Kan ju tillägga att ankomst till Utrecht stämmer inte... vi anländer ca. 08:00 på lördagen beroende på hur allt passar med färjor, hur långa stop osv.
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har fått mail från ID&T idag.... fick ingee jävla presspass denna gången heller... :(

Men va fan, känner två personer som känner ett par gubbar på ID&T så dom fixar in min kamera ändå... Hade vart grymt om man kunde fått lite bättre spottar att filma ifrån bara :rolleyes:

förmodligen har hallen ungefär samma utseende som förra året.
dvs med en stor VIP-läktare längst bak. inte som på innercity där det fanns läktare på varje sida.

jag ska gå till utrecht på fredag den 30. under förmiddagen och ska försöka att ta några bilder av hur allt kommer att se ut. (om jag inte blir slängt ut av ID&T).. eftersom ni drar under kvällen måste det vara på tid iaf :)

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gillar INTE heller att vi åker hemmåt så tidigt...

Kan ju tillägga att ankomst till Utrecht stämmer inte... vi anländer ca. 08:00 på lördagen beroende på hur allt passar med färjor, hur långa stop osv.

det där är verkligen dummt av TC/Busskompaniet tror jag.... har sagt det på TC också. visst kommer de att få problem med den där tid.
människor som ska hämta saker från stationen, människor som kan inte hitta bussen i tid, människor som ska hämta deras jacka och måste vänta lång tid.. risken att det går nåt fel är stor. jag hoppas att de är smart och förändrar tiden till 8.00 så att alla hinnar..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden