|
|
| ScuL |
för de som går till TE:
Allmäna ordningar
* Åldersgräns 18 år
* Legitimation nödvändigt
* Besökare skall visiteras, om du vägrar kan det hända att de inte släpper in dig
* Det är förbjudet att ta med sig de följande saker in i området:
- Foto, film- eller annan bild eller ljudsinspelningsapparatur
- Alkoholhaltiga drycker
- Knark
- Glas
- Burk(ar)
- Pyrotekniska saker
- Plastflaskor
- Vapen
- eller andra föremål som kan tänkas vara farliga
* I Utrecht har kommunalrådet beslutat att det är inte lagligt att använda "softdrugs" på fester
* Arrangören får neka personer inträde, eller avvisa personer från området om reglerna bryts
* Vistelse på evenemanget sker helt på egen risk av besökaren.
* Arrangören kan bli ersättningsskyldig till en viss summa om du skadas eller förlust utav ägodel. Summan bestäms ihop med arrangörens försäkringsbolag.
* Besökaren är tvingad att lyda till regler och instruktioner som ges av personalen.
* Arrangören tar bilder och filmar på evenemanget, att beträda området betyder att du godkänner det. Arrangören får sprida, sälja och utnyttja bilderna hur man vill.
* Att beträda festområdet betyder att du godkänner dessa regler. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
jaha. om du lämnar INNAN kl 7 ja.. men det e synd tycker jag att lämna innan festen är slut för att slutet är öftast skön :) | Sant... slutet på TE10 var as kul... Slutet på IC2004 var också kul som tusan :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sant... slutet på TE10 var as kul... Slutet på IC2004 var också kul som tusan :) |
du har 100% rätt, en extra halvtimme med Pavo.... WIEEEEEEE :p |
|
|
| jeremy1984 |
| Wejjj, fått reda på att TE avslutas av Don Diablo, Erik de koning och Marcel Woods.. Betyder att jag troligen inte börjar gråta om vi missar en halvtimma för att hinna till bussen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Wejjj, fått reda på att TE avslutas av Don Diablo, Erik de koning och Marcel Woods.. Betyder att jag troligen inte börjar gråta om vi missar en halvtimma för att hinna till bussen :) | Det finns nog en god möjlighet till at tdu kommer göra det... Marcel Woods e grym ! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|