|
|
| MojjMojj |
| Ville veta hur bussen kommer gå, vilka tider stannar den i de olika städerna och vad var det med Örebro..? :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
SWE_TRANCE...jag köpte aldrig nån tröja från Nyx affär, eftersom han bara hade t-shirts och inte girlfitted tröjor med SWE_TA-märket på.. så nu kan vi inte ha likadana kläder :/ ska vi komma på nåt nytt? ;) :D :D |
Tycker jag definitivt vi bör göra.. ;) :D
Har du några konkreta förslag?
I värsta fall tar jag väl den gamla TA-tröjjan, "I Love Vagina" tröjjan eller nån gammal sliten t-shirt.. :)
Måste ha mig ett par nya brallor som é sköna dansa i iaf.
Brukar köra i Linnebyxor, rätt nice men vill ha ett lättare material (nån som har nå tips).
Ett par nya dojjor vore skönt också, får (precis som steve snackat om) vätska i mina knän efter varje fest :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Tycker jag definitivt vi bör göra.. ;) :D
Har du några konkreta förslag?
|
:) neee inga konkreta förslag.. skulle bara vara roligt att va lite crazy.. alla e ju det där nere... spelar ingen roll liksom..det e bara KUL :D men vi tar de privat :p
MojjMojj, hmmm... jag TROR att bussen avgår runt 18, 18.15 från Linköping.. alltså OM den startar från örebro (vilket sagts tidigare) så startar den därifrån ca: 2 timmar tidigare.. Om det är samma bussbolag som innan.. (vilket jag har på känn) e det stationerat i Örebro och startar NOG? därifrån
nåja, jag har slängt fram frågorna till gurra och olof på TC. Får se hur länge det tar innan jag får svar från dem... brukar ta tid =/ |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by Glorie
:) neee inga konkreta förslag.. skulle bara vara roligt att va lite crazy.. alla e ju det där nere... spelar ingen roll liksom..det e bara KUL :D men vi tar de privat :p
MojjMojj, hmmm... jag TROR att bussen avgår runt 18, 18.15 från Linköping.. alltså OM den startar från örebro (vilket sagts tidigare) så startar den därifrån ca: 2 timmar tidigare.. Om det är samma bussbolag som innan.. (vilket jag har på känn) e det stationerat i Örebro och startar NOG? därifrån
nåja, jag har slängt fram frågorna till gurra och olof på TC. Får se hur länge det tar innan jag får svar från dem... brukar ta tid =/ |
Okay, tackar för informationen :) Vizay har gjort mig lite förvirrad när det gäller Örebro. Han har säkert rätt gällande att det var för lite folk som skulle åka därifrån så att de startar i Linköping ist :D
fast bättre om han har fel, är väll närmre för oss stockholmare :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Han har säkert rätt gällande att det var för lite folk som skulle åka därifrån så att de startar i Linköping ist :D |
aha det hade jag inte hört.. så kan de vara... fast det låter ändå konstigt.. eftersom de ändå ska köra därifrån? trodde jag :p aja, men då startar den nog i LKPG dådå :)
| quote: |
fast bättre om han har fel, är väll närmre för oss stockholmare :D |
öööh fast nu hänger jag inte med :) närmare för er stockholmare? till Lkpg menar du fr. sthlm? menar du att du hade tänkt åka till örebro för att gå på bussen först? det e typ lika långt från sthlm till Ö resp. L. spelar ingen större roll liksom |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|