|
|
| Mario_GX |
| haha, får väl passa mig så inte en nersyrad människa tror ja e en vägg o börjar pissa på mig :) nä de va inte så stökigt ¨på golvet..liknar mitt mer eller mindre *asg* |
|
|
| MojjMojj |
| Jag vill också ha min biljett!! :D Blev lite längtansfull när jag såg Scul's biljett, men vi får väll dem på bussen :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white] res-tanter = travel-ladies... no offence men det lät rätt kul... Du menar rester av tobak :)
|
ah.. liten mistag. "restant" betyder "rest" på holländska :)
| quote: | Originally posted by jofawe
Alltså, det är inte sååå farligt :)
som en vanlig festival då. |
det är kanske lite värre, steve tog den där bild av baksidan från hallen för att det fanns fortfarande folk på framsidan! ;)
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Jag vill också ha min biljett!! :D Blev lite längtansfull när jag såg Scul's biljett, men vi får väll dem på bussen :D |
snart är det dags, mindre än en månad nu. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
snart är det dags, mindre än en månad nu. |
Precis! Snart äré dags!!
Längtar såå, med tanke på hur året sett ut så hoppas jag att de kör lite sköna låtar från 2003 :)
Ferry ska bli jäkligt rolig att se iaf! |
|
|
| MojjMojj |
| Jupp jupp :D Och tack vare Steve's och alla "erfarna" människors intressanta information gällande kläder, skor och annat materiell, så känner jag mig lagom till mods iaf :P |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|