|
|
| Mario_GX |
swe_trance o jeremy, ja får tacka för hjälpen :) kollade nyss om allt va ok o de va det :) så ja har väl inget att oroa mig för nu :D bara sitta o vänta på att festen ska komma, eller jag komma till festen ;) |
|
|
| Mario_GX |
swe_trance o jeremy, ja får tacka för hjälpen :) kollade nyss om allt va ok o de va det :) så ja har väl inget att oroa mig för nu :D bara sitta o vänta på att festen ska komma, eller jag komma till festen ;) |
|
|
| jofawe |
nu är det bara EN månad kvar tills jag blir av med oskulden på TE :)
vilken jäääkla fest det kommer bli..
Föressten.. snygga/sköna skor, var hittar man det? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
nu är det bara EN månad kvar tills jag blir av med oskulden på TE :)
vilken jäääkla fest det kommer bli..
Föressten.. snygga/sköna skor, var hittar man det? | I en sko affär är nog den största chansen att hitta ett par skor ;) mwha mwha...
Nä men om du har vägarna förbi Sthlm så finns det en sport affär vid Norra Stationsgatan vid prisextra... Där köper han in mycke fjolårs prylar å säljer as billigt... tex. köpte skidjacka + brallor för 700 spänn :D
Välj mörka/svarta skor, har du ljusa skor kommer dom ändå bli svarta... tro mig, mina vita skor blev det :p
Träningsskor är att föredra för att skona dina knän och rygg så gott de går... Efter förra TE10 så hade jag vatten i mina knän, ändå hade jag rätt nya skor...
Lätta skor också... då orkar man mer och längre, festen är ändå 10 timmar nåt + extra nummer :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|