|
|
| SWE_TRANCE |
weeeeeeeeeee:D
Idaaaaaaaaaaaaaag är jag sååååå laddad!!!! :)
Förmodligen är det för att sipo å steve har "a great time @ innercity" just nu!!!
Men "min" tid kommer (TE)....:crazy: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Som jag nämde i Innercity tråden stötte jag på Olof.... han har ju bra kontakter med ID&T och när han var förbi hotellet där vi förfestade så hade han med sig biljetterna till TE11 som folket på bussen ska få :) Också så hade han med sig flyerserna för TE11... förbannat snygga :)
Inte så viktig information men ändå :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Olof [...] hade han med sig biljetterna till TE11 som folket på bussen ska få :) |
låter bra det! att man får biljetterna innan! skönt....
ser verkligen fram emot den 31 jan! Dels får ja träffa Helllyyyyy och dels gå på TE :D Weeeeee! |
|
|
| Mario_GX |
| är det någon mer än jag som har betalt för TC resan ner till TE, och inte fått besked att betalningen kommit fram? :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
är det någon mer än jag som har betalt för TC resan ner till TE, och inte fått besked att betalningen kommit fram? :) |
På TC forumet i TE-tråden finns det en länk till en sida där man kan fylla i sitt orderID och se att betalningen är OK. Tråden består ju utav ett antal sidor, så du får nog leta lite.. :)
Btw, du tror inte att det skulle vara försent om det skulle strulat nu isf? ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|