return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 
Trance Energy - 31/01/04

Sand Leaper
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Min bästa observation var dock att vi Svenskar var dom som dansade absolut mest av alla.... utan droger :) Hade skita kul hur som helst, roligaste och bästa fest upplevelsen hittills för mig...

Til syvende og sist så er det jo det som teller :)
staz
alla megapartyn är extremt kommersiella, det går inte att komma ifrån.. även klubbspelningar är ju kommersiella, eftersom att det inte skulle bli några om inte arrangörerna gick plus.. men klubbspelningar går inte att jämföra i 'komersialitet' med megapartyn a'la ID&T, tänk er själva,, DJ'sen lär inte få mer betalt för att spela där än på en klubb.. istället lockar ID&T med "upplevelsen att få spela framför massivt mycket folk till priset av att spela framför färre folk i en klubb",, medan ID&T drar in hundratals gånger mer pengar än en klubbarrangör skulle gjort.. så det är så kommersiellt att det bara rinner småmynt ifrån namnet.. men bara man har kul så..

hur kommersiellt var inte sensation t.ex.. ni får inte ta med kameror in, men ni får köpa våra ruttna gamla engångskameror till extremt överpris.. tändare för 20 spänn, osv osv.. 25cl vatten för 2€.. gick åt 40 euro för vatten för mig den kvällen..rakt ner i deras spygrönt giriga fickor. går inte att komma ifrån faktumet.

its business like everything else.. kanske borde vi vara tacksamma och njuta så länge scenen är så pass liten som den är just nu i sverige.. för på vissa sätt är det trots allt positivt.
ScuL
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Spesielt på Trance Energy som er kanskje det mest kommersielle partyet som ID&T overhodet har, det det vrimler av TMF/MTV-fjortiser som går der fordi det er trendy og driter fullstendig i musikken? (skal dog medgi at jeg aldri har vært der, men det jeg har hørt fra NLTA sier egentlig sitt)

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jo dom säger ju de och det märktes väl när man var där för de va mycket uppklätt folk mer som om dom var på en maskerad, kanske inte riktigt men att man fick känslan att dom tänkte "Se på mig"... Men såklart är långt från alla så, såg många killar som raggade på tjejer dock, de e la lite som krogen för dom kanske...

Och det stämmer ja... På TE finns det mer fjortisar och flickor från ungefär 16-17år än på vilken annan fest. Det är också en riktigt 'nybörjarsfest' de flesta partyfreaks i Holland började med Trance Energy. Men nja.. jag bryr mig inte. Jag kommer för musiken och festen i allmänt :) Det är skoj så länge man har skoj själv ;)
jofawe
quote:
Originally posted by ScuL
Och det stämmer ja... På TE finns det mer fjortisar och flickor från ungefär 16-17år än på vilken annan fest. Det är också en riktigt 'nybörjarsfest' de flesta partyfreaks i Holland började med Trance Energy. Men nja.. jag bryr mig inte. Jag kommer för musiken och festen i allmänt :) Det är skoj så länge man har skoj själv ;)

men det är ju en nybörjarfest för mig med :)
Mario_GX
är det någon mer som beställt biljetter från tranceclubber ? någon som vet när man får biljetterna och hur. kommer de skicka dom med posten eller hur kommer det gå till?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden