|
|
| Mario_GX |
| misja är rankad på 569'e plats just nu :) ialla fall vad folket tycker :D och om du frågar mig så e det ganska en bit bort från gielen som ligger på 19'e..men men, folket kanske underskattar misja :) ja ska inte utala mig, har inte hört han lira.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
misja är rankad på 569'e plats just nu :) ialla fall vad folket tycker :D och om du frågar mig så e det ganska en bit bort från gielen som ligger på 19'e..men men, folket kanske underskattar misja :) ja ska inte utala mig, har inte hört han lira.. |
Har hört Misja lira och gillar han skarpt... är klart värd bättre placering men de e ju så att dom är mest kända & är populärast hamnar överst :wtf:
Ser ut som det kan bli Misja, Gielen, Skorsten, Cosmic & Rank 1... ryktesvägen iaf. :) |
|
|
| jofawe |
corsten, gielen och rank 1 :) gillar redan line-upen som ska vara:) ska ta me kamera o hoppas kunna ta en bild me mig o gielen :D fan va soft de hade varit....hörde något om att cosmig cate ska lira där :) det kan fan inte bli bätte :D |
får man ta med sig kamera in? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
får man ta med sig kamera in? |
officielt inte.. |
|
|
| Amnezia |
misja är rankad på 569'e plats just nu :) ialla fall vad folket tycker :D och om du frågar mig så e det ganska en bit bort från gielen som ligger på 19'e..men men, folket kanske underskattar misja :) ja ska inte utala mig, har inte hört han lira.. |
sånna där listor totalt ointresanta..det enda som dom visar e vilka som e de populäraste namnen...finns många mindre kända & okända förmågor som typ skulle leka skjortan av flera av de "stora" jocksen....så e det å kommer nog alltid va..tyvärr:P
hur som helst..borde inte linan komma snart..??? så man kan börja bestämma sig om man ska åka lr inte..:rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|