|
|
| Mario_GX |
jag har redan betalt mina två biljetter ida :) så nu e det avklarat...och föresten...OM NI SKULLE SÄLJA ER BILJETT så kontakta mig :) har en vän som inte fick tag på någon, och hon vill gärna med :) men o andra sidan? vem vill inte det? inte för att vara taskig men ja tror inte hon kommer få någon biljett.
nu är det bara att räkna ner dagarna till TE11 :) förreten, vem såg att cosmic gate skulle spela..va på deras hemsida men såg ingeting om att dom skulle lira där..kanske bara jag som hade missat något.. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Det blir alltså jag och tobo99 som joinar TC bussen i jönköping fredagen den 30 januari:toocool: |
trevligt, då blire minst tre nya TA's man får träffa :D Vi får fixa en lista sen, me alla som ska me :p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
trevligt, då blire minst tre nya TA's man får träffa :D Vi får fixa en lista sen, me alla som ska me :p |
hur många är det jag ska träffa? :eek: |
|
|
| jeremy1984 |
SÅdääär...nu har jag oxå betalat =)
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Sådär då, ikväll ska biljetterna inbetalas är det tänkt :)
Jag får tacka tobo99 som kunde hjälpa mig tillsvidare med cash. Men nu jävlar blir det av iaf:D :crazy: :crazy:
Det blir alltså jag och tobo99 som joinar TC bussen i jönköping fredagen den 30 januari:toocool: |
Jag hoppar oxå på i Jkpg =) Troligen ensam, men det ska väl funka ändå! :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmm.. då blir det en hel busslast med nytt folk för mig då :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|