|
|
| mjz |
meh... dåligt att dom fortfarande inte har nån info på sidan... är ju bara 2½ månader dit...
ryan air flyger till eindhoven förresten, tar väl typ en timme därifrån till utrecht med ett av dom där gula tågen... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mjz
meh... dåligt att dom fortfarande inte har nån info på sidan... är ju bara 2½ månader dit...
ryan air flyger till eindhoven förresten, tar väl typ en timme därifrån till utrecht med ett av dom där gula tågen... | Det beror ju på vad man jämför med, när får man ens veta en fest i Sverige och därefter DJ och därefter tider... ID&T tänker inte på att många utifrån kommer till festen och behöver därför inte tänka att vraa ute i god tid med all info. Dessutom så har dom den säkert inte ens själva :)
Inte ens DJ tider har kommit upp än för Innercity (skulle kommit igår)
[edit] Fick just reda på att Cosmic Gate kommer på TE11... står på deras sida :) |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det beror ju på vad man jämför med, när får man ens veta en fest i Sverige och därefter DJ och därefter tider... |
jo visst, men hur ofta är det svenska fester drar 32000 människor... :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Sådär då, ikväll ska biljetterna inbetalas är det tänkt :)
Jag får tacka tobo99 som kunde hjälpa mig tillsvidare med cash. Men nu jävlar blir det av iaf:D :crazy: :crazy:
Det blir alltså jag och tobo99 som joinar TC bussen i jönköping fredagen den 30 januari:toocool: |
|
|
| jofawe |
Hmmmm... är det bara jag som kommer hoppa på bussen i Ljungby eventuellt?
Ljungby är perfekt, det ligger ju lagom 4timmar från sthlm ungefär och perfekt som liten bensträckare :)
fast jag får ta bussen till ljungby :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|