|
|
| Mario_GX |
| quote: | Originally posted by Smekbar
funderar seriöst på att dra dit.. åker isf med nån dansk partybuss... 1000dkr för buss tur&retur samt inträde.. ganska sjysst imho... åkte med dansk bussarrangör till mayday culture flash... hur soft som helst... :) danskar e för det mesta rätt sköna.. :) |
vad är sidan till dom hära partybussarna från dk :) har vänner som skulle gärna hänga med :D hoppas de bara får tag på biljetter, i värsta fall är dom slut också |
|
|
| jofawe |
jag åker dit tillsammans med TranceClubbers buss...
mitt största problem är vad jag ska ha på mig just nu :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
vad är sidan till dom hära partybussarna från dk :) har vänner som skulle gärna hänga med :D hoppas de bara får tag på biljetter, i värsta fall är dom slut också | Det är Rasmus aka DJ Manson som arrar resor, kanske finns fler men han e den jag känner till ... www.trancetrips.dk ... Kolla gärna in hans sida för sitt DJande http://www.djmanson.com
Själv kommer jag hoppa av www.tranceclubber.com bussen eftersom jag inte har råd att betala den till den 15e... har ju precis betalat flyg ner till Innercity också så jag kommer nog tillsammans med folk från Liquidsunset.org åka ner till TE11
[edit] Snackade just med Rasmus och han berättade att han ska ringa bussbolaget för att boka upp en resa ner, en buss kommer att gå från Köpenhamn
1000 Danska kronor.
Bussarna går 2 minuters gångväg från central stationen i Köpenhamn vid nåt som heter DGI, nån buss central :)
[edit 2]Vidare sa han så här
but its something like leaving around 8.00 and returning next day...sunday around 20.00
drinking etc. are allowed in the bus.....but we dont accept totally stoned and drunk people
no drugs are allowed in and on the bus...people sign a agreement on this when they get on the bus so that we have exclusive rights to bump people of the bus in case of very bad behavior/drugs....etc. just to have mine/our asses clear |
|
|
| ScuL |
grymmt att det kommer så många från sverige och danmark för TE :D
d blir rätt kul :cool: |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är Rasmus aka DJ Manson som arrar resor, kanske finns fler men han e den jag känner till ... www.trancetrips.dk ... Kolla gärna in hans sida för sitt DJande http://www.djmanson.com
Själv kommer jag hoppa av www.tranceclubber.com bussen eftersom jag inte har råd att betala den till den 15e... har ju precis betalat flyg ner till Innercity också så jag kommer nog tillsammans med folk från Liquidsunset.org åka ner till TE11
[edit] Snackade just med Rasmus och han berättade att han ska ringa bussbolaget för att boka upp en resa ner, en buss kommer att gå från Köpenhamn
1000 Danska kronor.
Bussarna går 2 minuters gångväg från central stationen i Köpenhamn vid nåt som heter DGI, nån buss central :)
[edit 2]Vidare sa han så här
but its something like leaving around 8.00 and returning next day...sunday around 20.00
drinking etc. are allowed in the bus.....but we dont accept totally stoned and drunk people
no drugs are allowed in and on the bus...people sign a agreement on this when they get on the bus so that we have exclusive rights to bump people of the bus in case of very bad behavior/drugs....etc. just to have mine/our asses clear |
ja det var dem jag tänkte haka på... dvs www.trancetrips.dk på deras sida står det att de släpper bussbiljetterna den 8e december vilket passar mig utmärkt eftersom jag nog då kan få till det så att det blir min 19års present från mina föräldrar.. :) Jippie =) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|