|
|
| Mario_GX |
| Det jag mest oroar mig för är att inte hitta till bussen dagen efter :) kommer sluta me att jag sitter på coffe shop me holländarnas a-lag :D kan det sluta så överhuvet taget? vem vet :) hade inte varit fel att bo i holland ett tag. hehe |
|
|
| staz |
är man ett större gäng brukar det vara lätt att hitta, bara man har en bas nånstans.. speciellt om nån i gruppen har nå balla hattar på sig lr nåt :)
glorie, varför åker du inte med tc bussen? & va menaru med ensam om det kommer vara massa folk härifrån o från tc där?.. som du känner dvs.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
Det jag mest oroar mig för är att inte hitta till bussen dagen efter :) kommer sluta me att jag sitter på coffe shop me holländarnas a-lag :D kan det sluta så överhuvet taget? vem vet :) hade inte varit fel att bo i holland ett tag. hehe |
Det är enkelt... man kliver ombord på samma ställe som man klev av och det i näst intill direkt anslutning till byggnaden som festen är i.
Sist var vi ute från festen vid 07.30 eller nåt och bussen gick 09.00 alltså gott om tid :) |
|
|
| Amnezia |
ok tänkte höra lite här....ere nån TE bil på G lr nån som ska flyga ner...???
fick höra idag att den där bussen typ redan var full..innan ens linan släppt..folk har bråttom iår:p :p tänkte invänta å se linan iaf..borde inte dröja såå länge till väl..:rolleyes: hört nåra rykten om att detta skulle va den sista upplagan av TE, å det borde mna ju inte missa isåfall..
om nån har planer på å dra ner så hojta...snackat lite me ac oxå..så 2 kaanske här:p :p :p
// |
|
|
| Smekbar |
| funderar seriöst på att dra dit.. åker isf med nån dansk partybuss... 1000dkr för buss tur&retur samt inträde.. ganska sjysst imho... åkte med dansk bussarrangör till mayday culture flash... hur soft som helst... :) danskar e för det mesta rätt sköna.. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|