|
|
| dbl |
| fräckt.... rymd saker e hel balla... älskar med ry.... ehm... jag menar älskar rymden :p |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
va ballt namn....SOLAR STORM :eyes: :) |
Hahaha, tänkte precis på samma sak! Och inte bara "solar storm", utan "strong solar storm"... respekt :p
Skall väll ställa mig ikväll och kolla om man kan se nåt här "nere" i gbg. Ett bra skäl att slippa plugga hela natten till morgondagens tenta. |
|
|
| reveal |
allt som har med rymden (ok, nästan allt) är intressant och häftigt :D hade jag haft råd hade jag lätt åkt på en sån dära rymdturistresa :)
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
ps. Officiellt är detta min 3000 post :gsmile: 99% No spam |
är väl bara mindshooter som spammar mer än du? :disbelief :p |
|
|
| Dragonfly |
| quote: | Originally posted by ScuL
Jag är inte helt säkert. De säger att det finns från Holland/Södra-England till ungefär Norr-Spanien/Italien och allt imellan. Också i de norrliga Amerikanska staterna. Hoppas för er att Sverige är också med men säkert är jag inte :) |
ScuL har rätt :( Men det står längst ner:
"The activity is expected to generate colorful aurora, or Northern Lights into the northern U.S. states and much of northern Europe. Meanwhile,
a continuing "coronal hole" is already providing aurora farther north, in places like Alaska and northern Canada." Man får hoppas på coronal holes då...:gsmile: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by cviper
Hahaha, tänkte precis på samma sak! Och inte bara "solar storm", utan "strong solar storm"... respekt :p
Skall väll ställa mig ikväll och kolla om man kan se nåt här "nere" i gbg. Ett bra skäl att slippa plugga hela natten till morgondagens tenta. |
ojojoj.. en till från sveriges framsida :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|