|
Jake's Spooky Spook Halloween! Madly, nutty, dreadfully funny
|
|
|
| Gaby |
Synd att det var så lite folk...många satt ju hemma och ladda inför München plus resten var ju på GK.
Otroligt bra musik!! BoB ni är ju bara för bra! Mixskivan har gått runt runt runt snart får ni ge mig en ny kopia för den här går väl sönder snart!!!
Johnny kunde ju inte riktigt köra sin vanliga stil för inget golv, men han är ändå BÄST! |
|
|
| Proximus |
Gaby, tack för supporten, gud vet att det verkligen behövs för oss unga som försöker slå oss fram i musikbranschen ;)
Om någon vill ha skiva så är det bara att komma fram på Fredag, Zamzon och resten av grabbarna kan peka ut mig så får ni skiva, vi ska dela ut lite fler eftersom en av våra medlemmar.
Hoppas Misja rockar sönder allt. :) |
|
|
| jake |
BoB knäcker! , dessa tre skapar ju mirakel var för sig - vad kan de då tänkas skapa tillsammans...? *ryyyyys*
So, det var sjukt lite folk, men hey det är cool eftersom vi bara vill testa lokalen inför klubbpremiären den 7 november.
Postar imorgon info om vad som komma skall, men jag skulle skarpt rekommendera att ni bokar av den 28 Nov direkt... |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by jake
Postar imorgon info om vad som komma skall, men jag skulle skarpt rekommendera att ni bokar av den 28 Nov direkt... |
ÄR det sant..ska jake ponken fixa födelsedagsfest till mig :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|