|
Jake's Spooky Spook Halloween! Madly, nutty, dreadfully funny
|
|
|
| jake |
Well, en av Stockholms absolut bästa DJs har slutit upp till Spooky Spook Halloween den 31 Oktober.
Låt mig stolt presentera:
JOHNNY BOY
3 Skivspelare
01.00-03.00 |
|
|
| zamson |
| okej :) är inte johnny boys största fan direkt.. men klart man kommer ändå :D |
|
|
| jake |
Band of Brothers inleder den musikaliska resan genom den kalla natten med sköna breaks, svävande beats och värmande vocals..
JdotP och Özgur Can tar över rodret och kör vidare in mot
drivande och stimulerande slingor och ger alla ett hopp om en ljus
och glad framtid, ända tills mondaybars Johnny Boy drar med alla in
i mörkret med brutala och svettiga vax.. De som överlever natten
kommer aldrig att vara sig själv igen.. |
|
|
| Gaby |
Johnny Johnny Johnny!!! Fan Jaky där satt den!!!
Johnny Boy är ju bara BÄST!!!! Nu blir det verkligen fest! |
|
|
| Proximus |
så jag tycker att ni alla som kan ska komma, det är billigt (60 bara), det är grym musik och det bästa av allt är att ni stödjer ung talang i sverige, stödjer ni såna här fester så stödjer ni också tanken att envio, endre och resten av killarna också ska kunna få möjligheter att spela på klubbar i stockholm och bygga upp ett namn.
om vi behöver er och era polare mycket så är det faktiskt nu, och för att göra worth your while, säg till om ni har några önskemål så ska jag försöka spela det, håll er bara snälla till prog trance eller klassisk trance, även om vi kommer köra några riktiga trance dängor :)
så om ni har några önskemål så ska jag se vad jag kan göra och försöka spela det också, kom gärna upp och hälsa också, alltid kul att snacka med entusiaster :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|