return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Nya Fokused siten...

Fokused
Hej alla glada!

Fokused.net!

Äntligen har vi vår nya site uppe - dock inte helt klar. Vi vill testköra denna version och sakta men säkert släppa alla nya (och visa gamla delar) Det gäller även alla bilder i foto sektionen!

Vad tycker ni om designen? Är det något som vi har missat som ni gärna vill att vi ska ta med?

Ge oss gärna feeback i gästboken, eller varför inte här ;)

Mvh,
Fokused crew.

ps. snart är det Halloween...:nervous: ds.
dbl
designen ser bra ut, men jag e la inte sådär jäääätte mycket för den gula färgen... men det e ju jag det. hehe
mindshooter
jag håller nog med lite..jag hade dock inte riktigt hunnit tröttna på den gamla siten som jag tyckte var mycket clean...det är denna oxå :)
Connector
snygg sida! Några tankar bara. Det första jag såg när jag kom in på sidan var "www.clubstockholm.se, besök oss nu". Känns som om jag borde ha sett "fokused" först. Vit text på gul bakgrund ger inte så jättebra kontrast (tänker främst på förstasidan under weekender, another twisted halloween & fokused). Hade lite problem med att läsa texten (jag är lat, vill inte anstränga mina stackars ögon :) )

bara mina 5 cent :)
quilly
Håller med ovan.. lite svårläst. Dels det gul/vita, men även menyerna till vänster, lite tunnt grått. Lite knäppt för ögonen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden