return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 
Norrsken (Aurora Borealis) Ikväll

Dioxys
jag och mib såg det för en vecka sedan ungefär, och då bor jag nere i jkpg :)
Dragonfly
jag jobbade i din stad ifjol. långa resor:crazy: gjorde mig galen, men något väldigt fint med stället. den har en egen liten kultur. fast vinden är alltid på. det var nån snubbe som skröt att jönköping var ungdomernas stad med massa som alltid hände...stämmer det?
kollat på det här bilden ang northern lights http://www.space.com/php/multimedia...c.%2024,%201999

:eyespop:
Dioxys
hm, jag har bott här sen skolan började så jag vet inte så mkt utav det faktiskt.. om du nu inte är kristen.. där jag är nu (mitt rum) har jag 3st kyrkor inom 150m^2 :D:D

så visst, är du kristen finns det en jävla massa gerjjer att hitta på! men det är ju inte jag, så ah.. så hemskt mkt att hitta på finns det ju inte! får väll se hur mkt fester som annordnas framöver dock :)
Dragonfly
hmm nånting så jävla cyniskt som en kristen svensk kan jag inte föreställa mig. (inget emot ni som är...) utan det är så liksom osannolikt, ungefär lika motsägelsefull som en smal och ödmjuk amerikan. :rolleyes: heh hee
DjAviander
quote:
motsägelsefull som en smal och ödmjuk amerikan.

LOL
Glömde du inte intelligent?.. 1-2 av tio amerikaner kunde inte peka ut var Amerika låg, vissa pekade på Ryssland eftersom att det var störst... Tragiskt

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden