|
|
| Boss |
Eej mensuh, eergisteren relaxed in de Pacha geweest waar Johan Gielen draaide.... (Jurgen was er ook, maar dat was uiteraard nix... :) )
Die Gielen is echt een toffe vent.. Voordat we naar de Pacha gingen heb ik nog ff met ´m in de Prins van Oranje staan praten over z´n draaistijl.. vroeg ´k ´m nog of íe misschien iets harder wilde draaien..
Daarna naar de pacha, en daar zette ie een heel lekkere set neer.. bestwel wat harder dan dat je normaal van ´m gewend bent
later, op het eind van de avond in de pacha vraag ik of ie iets op m´n pacha kaartje wil zetten.. zet íe er ook nog ´request´op, alsof íe dus echt iets harder heeft gedraaid omdat ik ´t aan ´m vroeg... best tof van ´m...
Nah... in iedergeval veel groeten vanuit het zonnige salou hier :D :D :D ;) :) :D |
|
|
| Henkie_henk |
ah lache! je replyt straight from vakantie?!!
stoer..
Veel fun nog.. en safe sex e :) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Boss
Nah... in iedergeval veel groeten vanuit het zonnige salou hier :D :D :D ;) :) :D |
Sommige mensen kunnen zelfs op vakantie niet zonder. :D :D :D
Veel plezier nog!! |
|
|
| tango |
Bij deze wil ook effe iedereen een vette vakantie toewensen enzo. (ik zal er maar geen nieuwe thread voor openen). Ik vertrek morgen middag voor 15 daagjes naar el arenal,mallorca!
Maar nogmaals, iedereen veel plezier en voor de thuisblijvers hoop ik dat het lekker weer wordt in nederland! (*not* ;) )
grtz
TNG |
|
|
| Robvef |
| Laat maar even weten hoe het was. Ik zit er over precies twee weken!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|