return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Extrema 21-07

Henkie_henk
http://www.extrema.nl/festival_flash_site.html

address: auquabest eindhoven

Als je wil gaan moe je snel zijn.. t gerucht gaat dat het echt heel snel gaat...

Ik zou o.a. gaan voor lucien en tiesto en mason..

lol lijkt me grappig..

Check it out...
rellivisit
Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by rellivisit
Extrema mensen zijn wel vaaaaaaaaaaaaaaggggg. Ik zou toch wachten op frequence. Website online btw: www.frequence.nl. Das meer mijn line-up.

Wij zijn heeeeeeeeeeeeel vaag dus we zijn van de partij de 21e! :cool: Kaarten zijn gelukkig al binnen! :D

S&S
Miss Proximus
Love Parade all the wahay!! :) Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet! :) Dancevalley?????????
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Love Parade all the wahay!! :) Jammer Sander & Sido, zie ik jullie weer niet! :) Dancevalley?????????

Yep... Dance Valley zijn we er ook 100%! :) De vraag is allen "hoe"... we komen dan net terug van 8 dagen Ibiza, dus als je twee doorgewinterde Zombies ziet lopen dan zijn wij dat dus! :D

Wordt er niet iets van een meeting voor DV georganiseerd?? Weet jij anders een geschikte plek/tijd?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland