return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Om trancefester på TV

JayBee
quote:
Originally posted by staz
det var inte vinklat, det som var det sköna.
Det var ju feting vinklat ju.. det kom texter hela tiden som typ "trance fester är oftast olagliga och blir tagna av polisen" eller "det begås mycket droger som extacy, blalbla.. på trance fester"

sen kallade de honom för en "hippie" det är första gången jag hört trancare blivit kallade för hippies :P fan för median.. KILL THEM ALL :)
:whip: :thepirate
ScuL
jag kan spela in det från två:an :p
kan iofs konvertera det till divx / xvid :D

-edit-

men fan, det var för sent :(

quote:
Originally posted by JayBee
Det var ju feting vinklat ju.. det kom texter hela tiden som typ "trance fester är oftast olagliga och blir tagna av polisen" eller "det begås mycket droger som extacy, blalbla.. på trance fester"

sen kallade de honom för en "hippie" det är första gången jag hört trancare blivit kallade för hippies :P fan för median.. KILL THEM ALL :)
:whip: :thepirate

men du vet självklart vad det händde med hippies i sexti-talet ? :p
hoppas att det samma händer med trance i sverige :) .... trance-revolution! :D
DjAviander
Synd att jag missade det... Var iofs på träning så inte så mycket att göra :P
staz
lol ok det kanske var lite vinklat, men jag tänkte mest på att dom hade en intervju med en som sa att "folk tror det bara handlar om droger, men vi vill bevisa att det inte är så", samt att dom kallade det trancefester istället för RÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJVVVVVV osv.. o att dom intervjua en som sa "ja har tagit vodka redbull o mdma, jag mår skitbra" utan att smutskasta honom :)
JayBee
quote:
Originally posted by staz
lol ok det kanske var lite vinklat, men jag tänkte mest på att dom hade en intervju med en som sa att "folk tror det bara handlar om droger, men vi vill bevisa att det inte är så",

visst men precis efter han sa det så fick man se en kille som gjorde nått . det är så jävla typiskt.. han säger vårt argument och sen letar de upp en kille som röker nått och filmar det direkt efter. SÅklart det finns folk som gör det men det finns ju överallt för in i helvette, fan det är väl mer hipphoppare som röker på än trancare. :mad:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden