return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Waar gaat het heen met dit holland forum!?

tango
Jezus mensen, waar is de vriendschappelijke tijd gebleven die er in het begin van het forum altijd was?

In (bijna) elke thread die ik nu open is er wel gezeik of hebben er mensen een conflict met elkaar en moeten ze iedereen erbij betrekken. Dit gaat gewoon nergens meer over. Ik kom hier niet om geklaag te horen dat je kat vanochtend gekotst heeft ofzo, maar om over muziek te lullen, met trance bovenaan.

Het is maar goed dat ik woensdag voor 15 daagjes op vakantie ga, dan ben ik er effe tussenuit. Ik hoop dat het allemaal weer een beetje rustig en friendly is als ik terugkom, dan hoef ik tenminste geen nieuwe site te vinden om mn verslaving te stillen ;)

maar kom, wees een beetje friendly tegen mede ta's.......

grtz,
TNG
Miss Proximus
Neej!!!!!!!! Ga alsjeblieft niet voorgoed weg..want dan blijven er echt alleen maar @!$#%!*&@% over......het roer moet idd om :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by tango
Jezus mensen, waar is de vriendschappelijke tijd gebleven die er in het begin van het forum altijd was?

maar kom, wees een beetje friendly tegen mede ta's.......

grtz,
TNG

Helemaal mee eens...Maar het zijn die nieuwelingen die hier een beeetje de boel aan het verpesten zijn...

GReeTZ
Henkie_henk
Julie hebben gelijk.. maatregelen worden genomen.. ook tegen de newbies..

Zelf ook geen zin in.. blik komt al eerder terug.. en hij is BOOSSS zei die :)

Niet weggaan die hard harde kern ta's! julie make t holland forum tot wat het is..

Laat iedereen ff lekker ze pilletje nemen (ik ook ;-) zodat t wat rlxter wordt.. :D
Jukx
Hahaha... ja je hebt helemaal gelijk!! maar toch kan ik er wel om lachen eigenlijk... het moet alleen niet al te lang gaan duren.
Ik ben alleen bang dat het nog wel even gaat duren... de sfeer is namelijk nogal "explosief" vind ik.
Maaaarja, we zien ut wellllll.
Henkie heeft in ieder geval zn handen vol! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland