|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ach, straks is de vakantie weer over en dan zit ik hier nog mar 1x per week... |
|
|
| Jukx |
ohoh! Henkie_Henk wordt een beetje op zijn nummer gezet door cenobite in de "Mijn mening over Sensation 2001" thread... ik volg de tweestrijd met spanning!
Hehe, als dit een echte gemeenschap was geweest en geen digitale/cyber-gemeenschap dan hadden we nu echt van een REVOLUTIE kunnen spreken met al die rellen en onlusten in het forum. Ik vind het wel grappig allemaal! hoop alleen wel dat het goed af gaat lopen! :eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jukx
ohoh! Henkie_Henk wordt een beetje op zijn nummer gezet door cenobite in de "Mijn mening over Sensation 2001" thread... ik volg de tweestrijd met spanning!
Hehe, als dit een echte gemeenschap was geweest en geen digitale/cyber-gemeenschap dan hadden we nu echt van een REVOLUTIE kunnen spreken met al die rellen en onlusten in het forum. Ik vind het wel grappig allemaal! hoop alleen wel dat het goed af gaat lopen! :eek: :eek: :eek: :eek: |
hehe, dies ook al geclosed!!! |
|
|
| Glaniskanis |
Tango
je hebt helemaal gelijk jonge
Ik probeer de sfeer al een beetje te sussen op Efnet (Iedereen kom ook het is leuk en nog belangrijker je krijgt een Auto-Op van me, zo is dat niet fijn :D:D:D:D:D:D)
Maar die sfeer is nu wel chill
My work is done :p
I have a dream.....
En die dream is nog niet verwezenlijkt
Hopelijk wordt (ja met dt omdat het toekomstige tijd is: Stam + T) iedereen een beetje relaxter weer
Zodat we het weer over het main ding kunnen hebben hiero
Muziek!!!
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
I have a dream.....
En die dream is nog niet verwezenlijkt
|
haha jouw dromen kennen we liever niet |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|