return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Dj Lex 4 President!!!!!

DjRV
DJ Lex Ruled! Ja ik kom voor hem op!
op irc merk ik steeds vaker dat alles en iedereen hem afkraakt...en waarom?omdat hij het forum gebruikt waarvoor het er is..posten.
"JA MAAR HIJ DOET ALLEEN NUTTELOZE POSTS!"
Ik zit hier nog niet zo lang maar wat ik af en toe van de rest hier zie rondwaaien is ook niet echt wat je zegt van een verbetering voor deze wereld.

Miss Proximus BV:
Jij bent de master van de feesten?RITE
Jij sprong al op hardcore feesten toen rudy nog in de luiers lag?Vind ik knap als je pas 19 bent.Of bedoelde je hakuh en zaguh voor kids?Samen lekker wappie worden met Gabber Piet op een chuppa chups lolly.Dikke meuk.Je bent toch zo'n Enimen fan?
Dan ken je deze ook vast wel:
"I will on you i don't care who you are".

Je hebt echt een totaal verkeerde attitude.
Voorderest zijn hier wel chille gasten(shouts to my friends Glanis and Aphex EN NATUURLIJK OOK DJ LEX!!!).

In ieder geval,wat ik probeer te zeggen,chill ff met die dude mkayyyyyyy?

Peace!;-)
MetzZ_!!
DJRV, ik ben het helemaal met je eens over het chillen, maar dan breng je de boodschap toch echt verkeerd... Je praat over chillen, maar kraakt ondertussen wel Miss P. af:rolleyes:
Snap'knie helemaal
Partyhardy!
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
DJRV, ik ben het helemaal met je eens over het chillen, maar dan breng je de boodschap toch echt verkeerd... Je praat over chillen, maar kraakt ondertussen wel Miss P. af:rolleyes:
Snap'knie helemaal

ben ik het mee eens! :D :D
en ik vind miss P een top wijf! ;)
DjRV
metzz_:

klopt ben ik ook met je eens.....
MAAR
het enige wat ik nu doe is Miss Zero een koekje van eigen deeg geven.Ze ging onwijs uit haar dak omdat we het over springnichten hadden en dat dat niet was wat je moet doen om mensen in hun waarde te laten.Ondertussen post ze dat ze beter is dan andere en daar kan ik onwijs pissig over worden.En bij dat soort mensen ga ik dit soort dingen over zeggen.No offence,just the way i feel and im not afraid 2 express it
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by DjRV
metzz_:

klopt ben ik ook met je eens.....
MAAR
het enige wat ik nu doe is Miss Zero een koekje van eigen deeg geven.Ze ging onwijs uit haar dak omdat we het over springnichten hadden en dat dat niet was wat je moet doen om mensen in hun waarde te laten.Ondertussen post ze dat ze beter is dan andere en daar kan ik onwijs pissig over worden.En bij dat soort mensen ga ik dit soort dingen over zeggen.No offence,just the way i feel and im not afraid 2 express it

Ja, maar dat hebben jullie toch wel al uitgevochten in 2 GESLOTEN Threads??

So drop the

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland