|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DjRV
Miss Proximus BV:
Jij bent de master van de feesten?RITE
Jij sprong al op hardcore feesten toen rudy nog in de luiers lag?Vind ik knap als je pas 19 bent.Of bedoelde je hakuh en zaguh voor kids?Samen lekker wappie worden met Gabber Piet op een chuppa chups lolly.Dikke meuk.Je bent toch zo'n Enimen fan?
Dan ken je deze ook vast wel:
"I will on you i don't care who you are".
Je hebt echt een totaal verkeerde attitude.
Voorderest zijn hier wel chille gasten(shouts to my friends Glanis and Aphex EN NATUURLIJK OOK DJ LEX!!!).
In ieder geval,wat ik probeer te zeggen,chill ff met die dude mkayyyyyyy?
Peace!;-) |
Je loopt iedereen een beetje af te zeiken hiero, daar moet je mee oppassen... Grote bek en alles!! Kan verkeerd vallen!! (zacht uitgedrukt!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
Waar gaat dit nou weer over RV..alsjeblieft..je rakelt dingen op die echt niet voor jou bestemd zijn. Als je mensen in hun waarde wilt laten, hou dan je commentaar voor je en laat diegenen het zelf uitzoeken. Beetje jammer dat je het voor sommige mesen verbruidt op deze manier. En ik ben niet chill? HALLO..tief op...ik ben ontzettend chill, maar ik kan ook ontzettend pissig worden als mensen kortzichtig zijn en andere mensen hun rechten ontnemen.......dubbelop omdat ik dat bij Lex gedaan zou hebben? het enige wat hij nu doet is gaan zitten mokken, en minder gaan posten..terwijl hij vast een coole gozer is als ie wat te melden heeft....
dus alsjeblieft RV..verziek het niet verder...bemoei je er niet mee en laat ons (ja..er zijn er meer die er zo over denken) met rust...zucht |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
HALLO..tief op...ik ben ontzettend chill, maar ik kan ook ontzettend pissig worden als mensen kortzichtig zijn en andere mensen hun rechten ontnemen....... |
Een kleine understatement...
Ik wil m wel eens ff zien op DV... |
|
|
| Jukx |
| DJrV, je hebt het hier over onderwerpen/personen die wel een wat langere geschiedenis hebben dan die 31 posts van je!!! Dus wat weet jij daar nou van af???? |
|
|
| Henkie_henk |
Bedankt voor je inbreng djrv
je hoeft niet voor lex op te kome
je bent hier net.. hoe lang een weekje.. je kent idd de hele voorgeschiedenis niet
je hoeft ook niet alles en iedereen tegen je in het harnas te jagen
De oldschool ta's gaan voor de newbies dankje
Lex is gewoon een toffe gozer.. en is minder gaan poste omdat miss p ongesteld was
Lex jonge je bent altijd welkom.. helemaal op dv :) gaan we ff spring.. zei ik bijna springnichten :)
*closed* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|