return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Trance atlantic ..22-07..

BooMBooM
ja dat is spider willem en bas&ram zijn ook zeker wel vet draaien behoorlijk vaak in de fun!. Alleen volgens mij kan je het zand wel vergeten want dat zit naast dat terrein het feest word bij de half pipe gegeven en achter dat heuveltje ligt gras als je een stukje terug loopt kom je wel bij het zand uit alleen volgens mij is het geluid daar niet zo goed als op dat terrein zelf
MetzZ_!!
Ja, maar de heuvel zelf bestaat toch uit zand? Daar zit ik meestal met mijn vrienden... En volgens mij zit ik dan helemaal onder het zand als ik weer opsta... Kan het mis hebben, Kben meestal beetje ver heen:cool:
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Glaniskanis

Whahahaaaaa
Dat gebruik je nu ook overal he ;)
BTW Het werkt alleen maar op MSN :D:D:D:D (duh)

lol ja goe he :p iemand heeft trouwes wel irc smileys van msn :) goe he! die wil ik oooook! (@)!!!

quote:
Originally posted by Glaniskanis

[edit]
Oh ja
Het ijsselmeer is zoet water :D:D:D:D:D:D:D:D
[/edit]

Smoel

Enneh als julie het er over eens zijn of het zand gras beton hout latex rubber of wattan ook is.. zeg je het dan :)

En ik zal wel ff leuke schoentjes aantrekke dan :p (als ik ga ;-)

zand of gras.. het geeft iig wel een rlxt sfeertje eraan toch? :)
BooMBooM
ik weet zeker dat op de plek waar dat gegeven word geen zand ligt want die discussie heb ik donderdag (toen het 30 graden was) ook me vriendin gehad toen we daar op het strand lagen en zijn tot de conclussie gekomen dat ze het beter bij het zand hadde kunnen doen inplaats van bij het gras
MetzZ_!!
Oke, zijn we eruit?

Waar het podium staat, daar is GRASS:P. Als je 10 meter verderop loopt dan loop je op het zand.

Zoals ik al zei, Ik vind de sfeer top, vooral als de zon schijnt

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland