|
|
| TranceFool |
| Misschien durft ie nog wel te beweren dat het het beste feest van het jaar was???? Je weet nooit!!!! |
|
|
| magrec |
Nu doen jullie net alsof het een klote feest was. Dat was het niet, alleen jammer dat jullie zo reageren zo van kijk ons nou stoer zijn wij wisten wel dat het slecht zou worden wij voelen ons te goed daarvoor :KOTS: :KOTS: de dj's waren niet super en het spektakel bleef uit maar toch. Als ik nu weer aan michel de hey denk met mand overboard van bjorn svin waarop toch bijn het hele publiek uit zijn dak ging (en dat zien vanaf de tribune, wat ik gezien heb op de tribunes van de tmf uitzending lieten ze niet goed zien hoe het publiek op veel platen uit zijn dak ging.
grtz magrec |
|
|
| michiel |
wat ook zo triest was van die zender die het uitzond maar waar ik even de naam van kwijt ben, was dat net als bv marco v ging draaien, kwam dat domme delletje met dr dikke tieten weer in beeld huppelen met tig domme opmerkingen
en rudy, die faggits waren echt goor ja, ze moeten eigenlijk een beter door-policy hebben :D
later
michiel |
|
|
| Remy D |
Ik vond Sensation echt BAGGER!!!!!!!!
Eigenlijk weinig positiefs te melden over dit feest. O o o en wat was het weer een kutzooi bij de drank... naja het was echt een domper. :( |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Nu doen jullie net alsof het een klote feest was. Dat was het niet, alleen jammer dat jullie zo reageren zo van kijk ons nou stoer zijn wij wisten wel dat het slecht zou worden wij voelen ons te goed daarvoor :KOTS: :KOTS: de dj's waren niet super en het spektakel bleef uit maar toch. Als ik nu weer aan michel de hey denk met mand overboard van bjorn svin waarop toch bijn het hele publiek uit zijn dak ging (en dat zien vanaf de tribune, wat ik gezien heb op de tribunes van de tmf uitzending lieten ze niet goed zien hoe het publiek op veel platen uit zijn dak ging.
grtz magrec |
Sorry Magrec, maar volgens mij ben jij de enige die nog een beetje positief is. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|