|
|
| Donna |
| quote: | | En inderdaad Henkie, het grote aantal springnichten wat je op TV ziet bevestigt nogmaals dat het één groot homo festijn is! |
Do we need to say more......springnichten zuigen gewoon op minder dan 2 meter afstand dan;p |
|
|
| HiGH_NrG |
Ben net terug...
Roog? Nie zo naar geluisterd...
Jean? MAJOR UP!
Rank 1? Liveset vorig jaar STUKKE beter!
Marco V? Lekker beuken?
Die CD? Had ID&T geen geld meer voor een DJ ofzow?
Michel de Hey? Draaide wel lekker
Maar over het algemee was het wel een relaxt sfeertje...en vet veel lekkere chicas! :D
En wat is er mis met springnichten? :P Iedereeen zijn eigen stijl toch... |
|
|
| HiGH_NrG |
| En ik vond t wel sneu dat vet veel mensen stil stonden...slechte conditie ofzo? blegh! |
|
|
| Donna |
| quote: | | En wat is er mis met springnichten? :P Iedereeen zijn eigen stijl toch... |
nou dan lees je ff in de sensation special treatment thread en dan snap je dat iedereen idd zn eigen stijl mag uiten maar niet op mijn body! goddamnit wanneer snappen jullie the point nou is,waarom mensen springlamers en mutsen irritant vinden als ze allemaal zo traag van begrip zijn kan ik er wel inkomen dat er niets tot de hersens van een springnicht doordringt jah *argh* |
|
|
| Little Theseus |
Ummtja. Die roog draaide voor zijn stijl wel goed, alleen moet ie dan niet zijn drieduizendkeergedraaide platen meenemen, WANT DIE GAAN DAN OVERSLAAN!!!
Jean was weer lekker commercieel bezig, een beetje nichtenclubmuziek, maar hij kreeg de arena echt niet in de greep.
Rank 1 viel me reuze mee, ik vond dat ze superstring toch deden verassend, een leuke remix, maar ja, tis toch wel weer een beetje jezelf promoten. Ik stond daar trouwens net relaxed te dansen, krijg ik ineens honderden ballonnen voor mn pan! Ik brak me nek er bijna over. Gelukkig was mijn sigaret een goed middel om dit ongedierte te doe knallen.
Marco V vond ik geweldig, maar dat was omdat ik de liveset van hem heb op Mysteryland. SJONGE! hij draaide VEEL hetzelfde daarvan zeg!
Members of mayday, Katana, Rio, Dj Tomcraft enz. enz. enz.
Het lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat die set hier op mp3 zal komen.
Gheghe! En toen maar een cdtje draaien... vond ik wel matig.. beetje oud allemaal, een oude faithless, een oude underworld, een oude prodigy, een oude superstring, maar niemand maakt mij wijs dat die nummers slecht waren. Tis alleen zo jammer dat er geen dj is die die nummers draaien maar gewoon een voorgedraaide set. inderdaad nogal goedkoop.
Michel de Hey draaide als vanouds, velen zullen het einde het beste gevonden hebben, toen hij ineens richting club ging. Ik vond het niet bij hem passen, maar dat is mijn visie.
Voor de rest, de sfeer was super, iedereen was echt in het wit (not!!!) en dit is het eerste feest waar minder dan 5 mensen tevergeefs aan me hebben gevraagd of ik pillen had. Normaal word ik doodziek van al die mensen die ernaar vragen. NEE IK SLIK NIET! is dat zo erg? Ik zit nu nog steeds wakker achter mn comp en ik ben nu al dertig uur op ofzo. Mij hoor je niet klagen.
Mxls, Theseus. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|