return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 
Sensation; Hoe was het?

Rudy
quote:
Originally posted by Vinyl Boy

Uhm...lees ik dit goed? is onze master van het feesten / master-flamester veranderd in een voorbeeldige moraalridder? Mooi hoor "... hou dan je commentaar voor je..." Als ik even terugscroll door deze thread, kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij je allerminst aan jouw eigen credo houdt. Je zegt wel dat je mensen in hun waarde moet laten, maar ondertussen flame je wel lekker mee scheld je mensen uit waar mogelijk!

Moet ik hieruit opmaken dat jij in jouw talloze uitspraken (veelal negatief en zeer bevooroordeeld) jouw eigen credo aan je laars of sportschoen lapt? Met enige zekerheid durf ik dan ook te beweren dat je jezelf een beetje tegenspreekt en mensen die zichzelf tegenspreken zitten vaak met zichzelf in de knoei en het intellect is in dergelijke gevallen als het jouwe ver te zoeken.

Beetje raar is het wel hoor Miss Proximus. Wellicht een goed id om eens bij jezelf te rade te gaan voordat je nog meer van dit soort contradicterende uitspraken doet?

Zo Miss Proxy, en toen was het stil! Volgens mij ben ik hier dus niet de enige die zich demate irriteert aan jouw uitspraken!
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Rudy

Zo Miss Proxy, en toen was het stil! Volgens mij ben ik hier dus niet de enige die zich demate irriteert aan jouw uitspraken!

Waarom begin je nu weer?? Het was toch al afgelopen?? Het lijkt wel of je hier alleen maar zit om te en... Ik dacht dat we met z'n allen hadden besloten om te nokken:rolleyes:
Rudy
Volgens mij zijn er hier, afgezien van mij, nog wat meer mensen die nog NIET zijn uitgesproken over dit onderwerp!

Maarja, dit was idd mijn laatste post hierover! Maar ik moest gewoon ff reageren op wat Vinyl Boy zei, want dat gaf zeer duidelijk weer hoe Miss P. zich over het forum beweegt!
MetzZ_!!
Oke, maar is het nu dan afgelopen? Wees dan zelf het meest volwassen, en laat het dan ook de laatste 'afgeef-op-Miss P-post' zijn...

GiesusKrijst, het lijkt hier zo wel een brugklas:rolleyes:

Of... als mensen echt nog niet klaar zijn hiermee... Start een nieuwe Thread (ZEIKTHREAD?) en post daar al je frustraties en gezeik, maar ajb niet meer in een thread zoals deze. Elke keer verwacht ik een leuk reply over Sensation en wat krijg ik... :confused:
Vinyl Boy
quote:
Originally posted by Rudy
Volgens mij zijn er hier, afgezien van mij, nog wat meer mensen die nog NIET zijn uitgesproken over dit onderwerp!

Maarja, dit was idd mijn laatste post hierover! Maar ik moest gewoon ff reageren op wat Vinyl Boy zei, want dat gaf zeer duidelijk weer hoe Miss P. zich over het forum beweegt!

Als een biggetje dus...;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland