return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 
Sensation; Hoe was het?

MetzZ_!!
DragonBall Z is binnekort alleen nog maar via een decoder te zien... Las ik ergens
Miss Proximus
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
DragonBall Z is binnekort alleen nog maar via een decoder te zien... Las ik ergens

Ik kijk liever Buffy...wát een topserie :)
Little Theseus
Echte Tranceaddicts boeit het geen ruk of ze cool zijn of niet, het boeit niet waar de muziek vandaag komt, het boeit niet of je goed kan dansen of niet. Je danst, luistert naar de muziek en dat is al genoeg. En wat Dj_Ben betreft, je denkt wel heel wat meer te weten dan Miss Proximus omdat je toevallig al een paar jaartjes meedraait, maar je draait nog niet zo lang op deze site mee, en gezien het aantal posts van haar zou ik niet te snel roepen dat je het beter weet, ookal denk je van wel. Geweldige onderbouwing ook. Lesje argumenteren kan ook geen kwaad. Miss P doet er heel goed aan om er niet op in te gaan. Beetje ERG laag niveau.

DJ_Ben will never die??? Dat zeiden ze toch ook van de Hardcore!?
MetzZ_!!
Ojee,

Here we go again:rolleyes:
Little Theseus
oeps ik dwaal een beetje af van het onderwerp
dragonball Z is cool, maar ik vind de oudere cartoon cartoons, zoals Dexter's Laboratory veel cooler. Omelette du Fromage 4-ever!
Enneh... don't blame me for liking dexter, ik heb geen kabeltv in dit kuthuis en ik heb het dus in jaren niet meer gezien. Ik ken het van jaren terug toen we schotel hadden, maar toen werd ook dat ge-encode, en het moest 3000 ballen kosten om te decoden :eek: !!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland