|
|
| cenobite |
wil ff zeggen dat ik het wel naar me zin heb gehad..
ik was met 7andere gasten, maar die waren nog nooit naar een houseparty geweest.. :) hunnie waren wel "dressed in white" in tegenstelling tot mij had ik fel rood shirt aan en grijze broek.. mja en ze gingen zeiken erg irritant :(
maar later merkten ze wel waarom ik "opvallend gekleed" was want vanaf het begin raakte iedereen elkaar kwijt en mij konden ze weer vinden hehe.. bovendien houd ik van aandacht :P
anyways controle verliep vlekkenloos, werd beetje gefouilleerd.. pil zat in me achterzak en die kwam er ongemerkt door hehe.. we kwamen net binnen toen jean draaide en die draaide imo kut, maarja zelf ben ik nooit een fan van hem geweest.. zet hem maar lekker terug in de it ofzo.
erg vaag dat iedereen uit ze dak ging op lift me up btw hehe (tmf gasten toch)
rank1 was iig een verbetering hij draaide beetje soms beetje macaber maar wel aardig ( pil begon ook te werken :) )
ook marco v ben ik geen fan van, soort nl. mauro picotto.. altijd zelfde nummers in set en teveel eigen producties... maar toch heb ik ervan genoten ondanks twee grote fouten aan het begin..wanneer draait die kneus eens foutloos hij draaide desondanks verder lekkere trance..
mja en toen kwam dat moment van die cd ofzo maar ik ging wel uit me dak hoor en volges mij rest van publiek ook.. ik zat ook in een lekkere trip dus moby - go ging er wel in en smack my bitch up ook.. meer weet ik niet van die set maar aan het einde werden wel 2 pikutto's gedraaid maar dat was denk ik voor de top40 nurts
o ja en toen ik aan iemand vroeg wie er draaide was het antwoord een bandje.. wel jammer en teleurstellend maar toch vond ik het vet om naar te luisteren
michel de hey liet een superset achter.. lekker hard zoals het hoort echt niks op aan te merken als er hele avond zo gedraaid werd zoals hij deed was het zeker een geslaagd feest
conclusie=
sfeer: prima geen incidenten meegemaakt.. met diversen mense gepraat. sommigen keken sjagrijnig op het feest maar daar heb ik schijt aan een feest moet je zelf ervan maken
decoratie: zag er wel aardig uit maar volgende ff betere dj's meenemen
mja ze hadden inderdaad iets met blacklight moeten doen maar zoveel wit hadden ze zeker niet verwacht :)
catering: gvd irritant die arenakaarten je weet niet hoeveel er nog opstaat en de prijzen waren ook niet echt om over te spreken.
er was geen vreten te halen na 4-en wat echt minder was want ik wilde nog kijken of ik een pizzaslice naar binne kon krijgen
en die spa-bekertjes waren niet open te krijgen grrr
voor mij was feest wel aardig geslaagd (omdat ik er juist veel minder van verwachtte) misschien niet een van de beste maar ik heb me zeker wel vermaakt |
|
|
| Miss Proximus |
Gelukkig zijn er mensen geweest die het naar hun zin hadden :)
| quote: | Originally posted by cenobite
rank1 was iig een verbetering hij draaide beetje soms beetje macaber maar wel aardig ( pil begon ook te werken :) ) |
ennu..rank 1 was toch live? en ze zijn immers met z'n tweeën...:D jij moet VET goeie pillen gehad hebben cenobite :) (coole naam trouwens..ook zo'n hella-fan van Hellraiser?) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Er werd ook nog een meisje geïnterviewd: 'Ja, ik ben 14 en ik kon gelukkig met mijn vader mee naar dit feest.'(xcuse me?)
|
ja heb ik ook gezien, dat lelijke kind met dr vriendin met dr voorstekende tanden en dikke beugel:D:D:D |
|
|
| magrec |
MISS PROXIMUS ja ik heb je sms gekregen toen ik op de tribune alles op me liet inwerken :D ik wilde je wel sms-en maar op een bepaald moment kon ik niks meer versturen pas om 4:00 ofzo (was het toen alweer vergeten sorry)
OWJA DAMN springen roelt en je kun prima op 1 plek springnichten maar euh dat springnchten deed men al op trance energy vorig jaar in eindhoven.
owja wat je op tv ziet HAHAHAHA damn man ik heb een paar keer kippenvel gehad. Ik stond op de tribune te springnichten en er werd een plaat gedraaid en je zag echt opeens al die koppen op en neer gaan iedereen uit zijn dak vet juichen (meerdere keren trouwens) en hahaha damn dat was moi, alleen de aankleding had mooier gekund daarom blijft ie steken op leuk :D :D :D op de danspodiums op de tribunes werd ook de hele tijd gedanst. hehe opeens ging iedereen stampen gewoon baf baf baf baf op de trbunex allemaal tegelijk stampen:p :p :p :p jammmer.
owja ik de enigste die positief was . kijk maar op www.start2dance.com of vraag maar aan de buitenlanders die er waren. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|