|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Rudy
En ookal komt het trouwens overwaaien uit de hardcore scene! We zijn hier op tranceparties, dus waarom zouden mensen gaan hakken!
|
O jah...en nog ff...kom jij OOIT wel s op feesten? Want er zijn al sinds jaar-en-dag mensen die lopen te hakken op een trancefeest....heb je je daar ooit aan geërgerd? NEEEEEE omdat je vorige week pas je EERSTE feest had..echt aub hou op Trudy, want YOU DON'T KNOW geloof me |
|
|
| Robvef |
| You go girl!!! :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Robvef
You go girl!!! :D :D |
hey..ik heb je sms-je al gehad..lekker vaag geweest? ik vond t wel klote dat ik niet ff t publiek in kon om alle TA-ers ff te greeten...maar jah...nog zat feesten dit jaar :)
van magrec heb ik nog nix gehoord, maar dat maakt niet uit :)
ennu..damn wat miste ik bellie :D m'n feestbeestje :) |
|
|
| Robvef |
Ja dat is wel jammer ja. Dat ik je niet tegen ben gekomen.
En er komen idd nog genoeg feestjes. Dancevalley kan ik niet. Dan ben ik aan het feesten op Mallorca :D :D :D
Maar ik wil eigenlijk wel naar Awakenings toe. Dat lijkt me echt tof.
En ik heb ook gestemd op die Damian Keane. Hij staat voor met iets van 27% geloof ik.
C Ya'll |
|
|
| Rudy |
Hey Miss Proxy, jij bent wel heel erg stoer hè! Eigenlijk durf ik niet meer tegen jou in te gaan! ( Master van het feesten :rolleyes: )
En nee miss Proxy, mijn eerste trance feest was niet een week geleden!
En trouwens dat ik hier onrust veroorzaak, is ook bull, ik ben al een maand lang redelijk inactief op dit forum, dus ik weet niet waar je het over hebt! En die "Springnichten" thread van mij was meer een geintje dan iets heel serieus!
En al heb ik onrust veroorzaakt! Volgens mij zijn het juist deze conversaties die het meest aantrekkelijk zijn of niet, anders bloed zo'n forum toch dood!?
Spring ze :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|