|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
Hey Miss Proxi, ik weet niet of jij ooit een hardcore party hebt bijgewoond of op TV hebt gezien, maar ze dansen daar echt niet zoals onze springvrienden op trance feesten! Dat is echt heel anders! Hebben niet 10 vierkante meter nodig om te dansen!
Maarja, Flame me! :D:D:D |
Hmmm... ik heb zo'n vermoeden dat je inderdaad GEFLAMED gaat worden. |
|
|
| Rudy |
| Ja ik ook, daarom schreef ik dat ook! Maarja, ik heb mijn mening, en Miss Proxi haar mening over deze manier van dansen! Wat moet er dan nog geflamed worden?? |
|
|
| Partyhardy! |
okay hier komt mijn beleving van Sensation;
We stapten al om half 7 in de trein richting Arena vanuit Maastricht. Muziek erbij, bier en redbull en de sfeer zat er al lekker in. toen we in Sittard aankwamen voegden de volgende party-people zich al weer bij ons waardoor het middenstuk in de trein al weer helemaal volzat :) Nou nadat we eindhoven en den bosch gepasseerd waren zat echt heel de trein al vol (echt best veel mensen dus die al vroeg gingen) en opvallend en gaaf om te zien dat echt iedereen in het wit was. In utrecht er super snel uitgesprint om mijn radio in zo'n kluisje daaro te stoppen want die hebben ze geen op duivendrecht. en wonderbovenwonder was ik gelukkig weer op tijd terug in de trein. De treinreis begon dus al super.
Nou om 9 uur waren we er dus al maar moesten eerst een uur wachten op een paar maten van ons. Toen om 10 uur richting arena waar we vanuit buiten al Such is life hoorde (ja, de opening had ik dus al weer gemist :p )
Maar goed, ik moest er bij ingang G in en vond het vlot gaan, ze controleerden overigens wel goed (mijn portemonnee werd binnenstebuiten gekeert) maar goed onder mijn voeten werd gelukkig niet gecontroleerd :D overigens pillen onder je voet loopt ontiegelijk kut. Maar goed ik kwam binnen en ik had helaas niet meteen van ooooh, aaah wat mooi, maar goed het ging mij ook absoluut niet om de aankleding.
Roog stond te draaien en we gingen intussen wat te drinken halen. Het halen van drank werkte met de "arena-card", een soort chip-kaart. Goed het was al redelijk druk binnen maar iedereen stond nog behoorlijk stil en dat kwam dan ook door het bagger draaien van Roog, ik snap eerlijk niet waarom ze die vent hadden geregeld, maar goed daar is al genoeg over gezegd. Ik nam inmiddels mijn eerste pil in en hoopte op betere muziek van dj jean (had gekunt toch? :p )
Bij het wisselen van de dj's werd er telkens such is life gedraaid en hoorde je het geluid van een helicopter (klonk wel zeer bruut maar was gaaver geweest als er ECHT een helicopter geland was :D )
Dj jean begon zeer club achtig en mijn pil begon te werken maar ik kon er niet echt lekker inkomen. Echt te kut voor woorden dus en ben toen maar ff gaan chillen op de tribune's en ik voelde me inmiddels echt kut. Zag er wel trouwens heel vet uit vanaf de tribune's. Toen wilde ik een foto gaan maken maar mijn kut-kruidvat-foto-toestel was ineens naar de klote! balen maar goed. Ik vond het trouwens jammer dat ze de dj in het midden hadden gezet want zo kreeg je toch niet echt het "kippenvel" gevoel van 40.000 man bij elkaar.
Ik zat echt te twijfelen of ik nog wel een pil zou nemen omdat die eerste zo kut gevallen was maar toch maar gedaan en inmiddels was Rank 1 begonnen die ik zeker tof vond, ook gaaf dat die zangeres van such is life daar live zong. De set was dus lekker en weer goed werk van Piet en Benno :D !
Okay en toen kwam hét hoogtepunt van de avond vond ik want toen begon Marco V te draaien en ik voelde me ineens super en hij draaide echt heerlijke nummers (Prozac!!!) en hij heeft voor mij de avond toch nog een beetje kunnen redden. Echt top set!
Maar ja wat er toen gebeurde....ik zat er dus helemaal lekker in en toen zetten ze ineens een cd op!!! ik wist niet wat er gebeurde. een maat van ons smsde door dat ze op tv gezegd hadden dat er een uur(!) GEEN dj kwam! Kijk het kan wel zijn dat ze een paar toffe nummertjes laten horen van zo'n cd maar het is veel toffer wanneer er een echte dj staat, zeker ook voor de sfeer. dan heb ik er nog liever een onbekende dj staan die een paar keer zijn plaat laat overslaan of iets dergelijks dan zo'n cd, dit hadden ze echt niet mogen doen! Inmiddels stond ook bijna iedereen stil en het werd super druk op de tribune's.
Ik ging toen maar eens even Miss P zoeken (leek me wel lache om eens om lekker los te gaan met haar ;) maar ik heb haar niet meer kunnen vinden(had ook alleen maar in de 4 drank-barren in de zaal gekeken en daar stond ze helaas niet). Ze stond achteraf dus in de skyboxen. Maar goed Michel de Hey sloot af met een prima set, wat me erg meeviel van hem.
Wat betreft de sfeer.... die was okay maar hij was niet helemaal te bevatten, bijvoorbeeld; het "groepsgevoel" was er niet echt maar wel veel Smiley-people en dat is relaxt, wanneer je ziet als andere genieten. Maar ik vond de sfeer op bv impulz toch zeker beter.
Toen dus terug met de trein en idd super kut die vertraging om 7.41 van de intercity richting Utrecht, heel het perron stond vol en toen die trein 20 minuten later aankakte zat die zo super strond vol dat we maar ff gewacht hadden want er kwam 5 minuten later al een stoptrein richting Utrecht. Om half 12 uiteindelijk weer terug in maastricht en afgesloten met wat biertjes en een lekkere joint. Ik heb vandaag pas 2 uurtjes geslapen en ik moet morgen alweer om 9 uur werken :mad: dus ik ga zo maar eens lekker naar bed :D
Al met al geef ik dit feest een 4 op 10 en eerlijk gezegd was het mijn slechtste feest ooit, helaas.
(zo dat was ff een lang-verhaal hè? :p :D ) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
(zo dat was ff een lang-verhaal hè? :p :D ) |
Dat klopt :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ja ik ook, daarom schreef ik dat ook! Maarja, ik heb mijn mening, en Miss Proxi haar mening over deze manier van dansen! Wat moet er dan nog geflamed worden?? |
Waarom er geflamed moet worden?????? O, omdat jij nog je luier lag onder te schijten toen ik godverdomme al lang en breed vet uit m'n dak ging op die "hardcorefeesten" waar jij het over had.....jezus lul..hoe durf je..als je ook maar iets van interesse en tijd in de threads van de laatste paar maanden had gestoken had je wel anders gepiept..ik ben de master van feesten hier, samen met een paar anderen hier op t forum...
en alsjeblieft...dat loopje/dansje..dat deden ze 2 jaar terug al op de gabberfeesten...EN DAT KAN IK WETEN JAH!!!!!!!!! dus hou op met je onzin en hou je bek voortaan want door jou is het hier veel te onrustig geworden LAME-ASS |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|