return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Jeff Mills in NL (27,28 en 29-11)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
de partyflock agenda verteld ons het volgende:

donderdag 27 november 2003 in Utrecht

en

een dag later in Tilburg, 013

met als afsluiting

een leuke gig in the Hague

Jeff Mills dus :wtf: :cool: . Ik ben sinds zijn set in Barcelona op Sonar echt he-le-maal overstag, wat kan die vent draaien zeg :eyespop: :crazy: ! Zelden een dj zó aan het hengsten met een mixpaneel gezien :tongue3 . Therefor wil ik proberen minimaal één van deze gigs mee te pakken en ik ben benieuwd wie ik daar wellicht ook kan verwachten (wel zo prettig i.v.m. mentale voorbereiding :tongue2 ).
Valhalla
mooi , eindelijk eens een lekkere dj in tilburg , alleen is de 013 hier niet echt voor geschikt imo
magrec
quote:
Originally posted by Valhalla
mooi , eindelijk eens een lekkere dj in tilburg , alleen is de 013 hier niet echt voor geschikt imo

waarom niet?
Optimus
Als er niets in de agenda staat waar ik naartoe kan, dan denk ik wel dat ik een kijkje ga nemen bij het Paard:)
Valhalla
quote:
Originally posted by magrec
waarom niet?

neem aan dat dit feestje in de main zaal is , deze zaal is voor meer dan de helft schuin naar boven lopent met nogal wat trapjes en verhogingen, naar mijn mening meer geschikt voor concerten en niet voor een danceparty.
franzelare
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
de partyflock agenda verteld ons het volgende:

donderdag 27 november 2003 in Utrecht

waarom nou weer op donderdag :whip:
ik kijk nog wel ff, maar mijn baas gaat dat weer eens niet leuk vinden als ik ga :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by franzelare
waarom nou weer op donderdag :whip:
ik kijk nog wel ff, maar mijn baas gaat dat weer eens niet leuk vinden als ik ga :D

Boeiend! :p Het was eigenlijk wel de bedoeling jou appartement als uitvalsbasis te gebruiken :D :D .
franzelare
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Boeiend! :p Het was eigenlijk wel de bedoeling jou appartement als uitvalsbasis te gebruiken :D :D .

hoop voor je dat ik dan kan, want waarschijnlijk heb ik per 1 nov een andere baan dus hoop dat ik het er dan in kan plannen....

maar gelukkig is het nog heeeeeel ver weg ;)
SnuggLe
Denk niet dat ik deze barbeque (Chicane's woorden :D) in het Paard ga meemaken. De maand is echt te druk....en waarschijnlijk was er een Nexus op de 29ste November, not sure....
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Denk niet dat ik deze barbeque (Chicane's woorden :D) in het Paard ga meemaken. De maand is echt te druk....en waarschijnlijk was er een Nexus op de 29ste November, not sure....

dan ga je toch de 27ste naar utrecht dan ben je mooi optijd aanwezig voor nexus ;)

*ik heb nog geen officieele datum of lokatie gehoord*

SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
dan ga je toch de 27ste naar utrecht dan ben je mooi optijd aanwezig voor nexus ;)

*ik heb nog geen officieele datum of lokatie gehoord*

Whahaha, zou kunnen. Is dat een uitnodiging? :p

Maar ik moet maybe die vrijdag werken, moet ik nog ff zien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement