return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D

basvh
quote:
Originally posted by DjRV
helaas,ik moet het weer uitleggen.Pfffffffffff...goed hier gaan we weer:NEE we bedoelen NIET mensen die moeilijk staan te beuken.Dat vind ik juist strak om te zien.Wij BEDOELEN gastjes die meestal doormiddel van door de hele zaal te lopen/rennen/springen op een r'n b achtige manier aan het dansen zijn.Eigenlijk is het nog eens niet uit te leggen.Als je het niet begrijpt jammer dan :) .

dat dansje dat jullie springnichten noemen komt echt niet uit de rnb scene, daar dansen ze veel anders. het dansje komt uit de hardere dance stromingen.

trouwens ik loop toch ook niet te zeiken als ik weer eens een klap op mijn neus krijg omdat al die trancemensen hun handjes zo nodig de lucht in moeten steken, of van die wijven die helemaal strak staan en van de ene kant van de zaal naar de andere kant als het waren zweven en die niet eens zien waar ze lopen omdat ze hun ogen niet eens meer open kunnen doen. je kan het ook van die kant bekijken.
Remy D
Wat een triest gezeik hier zeg...

Iedereen heeft zijn eigen doel om naar een feest te gaan, en vermaakt zich op zijn eigen manier. Of je dat nou wil of niet. Dus laat iedereen in zijn waarde en ga niet zeggen dat ze er niet thuis horen.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Remy D

Iedereen heeft zijn eigen doel om naar een feest te gaan, en vermaakt zich op zijn eigen manier. Of je dat nou wil of niet. Dus laat iedereen in zijn waarde en ga niet zeggen dat ze er niet thuis horen.

Ik heb t allemaal ook eens gelzen en idd remy..wát een bull! jezus..dat sommige mensen zich zo laten irriteren...haha..nodig toe aan een pilletje *flame flame* :D en wat er toch mis is met die TMF mensen.....ik denk dat weinig lui hier op de site zo cool zijn als ze beweren dat ze zijn....nou jah...het is op internet natuurlijk ook makkelijk om je cool voor te doen....alsof je verstand hebt van muziek..alsof je veel naar feesten gaat..damn...ach...het kan me niet mer zoveel boeien..ik weet wie er echt zijn..en jullie weten wie ik bedoel...
DjRV
2 Boumabros:

quote:
Vind je het gek als de monitor het ineens begeeft (das wat Tijs de dag erna op Gatecrasher Summer Sound zei). Hij was alleen maar met de techniek bezig die avond en dus niet met de platenkeuze en het contact met het publiek...

Das niet helemaal waar :D

monitor begon al vaag te doen bij dazzle,die wel gewoon zijn set goed deed.En Tijs was niet zo zeer bezig met de techniek maar meer met zijn maatje Montana(Wat ik een onwijze sukkel vind btw :) ). Hij is niet meer de zelfde die ik kende van de vorige feesten bij wildlife waar die met een vette smile bezig was en verrassende platen erin gooit.Zet 2 livesets van tiesto van de afgelopen 2 maanden naast elkaar en voila :D . Echter vind ik het doodzonde,maar goed je kan niet altijd aan de top blijven anders is geen doorstroming.Ik bedoel,ik wil daar ook wel over een paar jaartjes staan en als tiesto goed blijft draaien tot zijn 60'ste gaat dat niet zo snel lukken :D

jajajaja het is offtopic lekker belangrijk :).

2 Remy D:

quote:

Breken we net de barriere door van gescheld ect ect ga jij weer beginnen,schiet niet op zo.Als je nou ff de posts van andere TA'ers leest,laat het dan ff 5 minuten bezinken,neem een kouwe douche en beslis DAN wat je hier neer gaat zetten en of dat ook nut heeft.

Voor de rest ben je vast wel lief :)

Lekker slapies doen nu want de joint begint te werken :D
Remy D
Het had wel degelijk nut.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland