return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D

Jukx
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Als we toch aan het zeiken zijn...

Wil ik GVK eens ff lekker de Hooligan uithangen in de Springnicht-thread is ie al dicht..., was ik maar wat vroeger uit m'n bed gekomen :( Maar het was het lezen waard...

Hehe, ja jammer he!! :D:D Het begon net zo leuk te worden!! Ik wou net wat gaan posten daar, was die ineens op slot!! Nou ja!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Jukx

Hehe, ja jammer he!! :D:D Het begon net zo leuk te worden!! Ik wou net wat gaan posten daar, was die ineens op slot!! Nou ja!

Inderdaad, Henkie mag ie nog heel ff open kerel...??? :)
Little Theseus
volgens mij heb ik de verklaring van de flutline-up van sensation.
Die special treatments mogen natuurlijk niet teveel kosten voor het o zo commerciele id&t. DUS laten ze goedkopere dj's komen en houden ze de prijzen van de kaartjes nog lekker hoog. It's all about the money...:eek:
Jukx
quote:
Originally posted by Little Theseus
Die special treatments mogen natuurlijk niet teveel kosten voor het o zo commerciele id&t. DUS laten ze goedkopere dj's komen en houden ze de prijzen van de kaartjes nog lekker hoog. It's all about the money...:eek:

krijgen we dit weer hoor...
New Wave
quote:
Originally posted by Little Theseus

die special treathments kosten geen drol man, een uur van te voren zit iedereen met een sigaar in zijn bek te wachten tot de deuren open gaan......, zijn der heus nog wel gastjes die wat mensen willen touren omdat ze dat stoer vinden.....ID&T zuigt gewoon......

dure kaartjes + goedkope kut dj's = $$$$$$WINST$$$$$$$$$

niks van die vage verklaringen...........

en nu wikl ik geen WOORD meer over sensation horen!!!!!! COMPRENDE...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland