|
|
| Vinyl Boy |
Nieuwsgierig:
Waar gaan jullie nou van over je nek? Mag van alles zijn, bij mij komt kattenvoer op een goede 1e plek. |
|
|
| Nastra Azzurro |
hmmmmmm
ja
ik had laatst een banaan milkshake gemaakt....
maar ik had hem laten staan in me kamer en een dag later vond ik hem weer .....ik kwam net thuis van ergens bieren dus ik was al niet helemaal helder.....dus ik pak die milkshake en wil het weg gieten...maar dat kon ni...het schuim ervan was hard geworden helemaal vast zat het...het was een soort spons....dus ik het er uit proberen halen en er kwam een walm ervan af.....ik ging bijna ter plekke over me neck....kom me egt net inhouden.....maar ik heb toen alles weg gegooid in de prullenbak maar de walm die kwam er nog meer uit....zo vies was het mn hele keuken stonk er gewoon naar......
dat was zerieus VUNZIG....
aah ik moet nu weer Prosinecki |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
hmmmmmm
...het schuim ervan was hard geworden helemaal vast zat het... |
haha mooi verhaal Nastra Azzuro! zo iets had ik laatst ook. het was altijd een super ranzige boel bij mij in de keuken en ik had spagetti gemaakt maar het was te veel en wat er over was had ik toen weggezet op een van de kasten bij mij in de keuken. en vervolgens kwam ik die pan 3(!) maanden later tegen=> nou je raad het al, een super dikke vieze, stinkende schimmellaag! ik ging echt bijna over mijn nek en heb die pan toen buiten op het terras gezet, en heb hem daar nog 2 weken laten staan (toen was het helemaaal ranzig) en ik heb toen maar niet meer de moeite genomen om hem aftewassen maar mooi bij de AH geparkeerd :) Maar goed sindsdien was ik voortaan wel beter af :D |
|
|
| Henkie_henk |
Nou mijn ouders ware dus es 2 a 3 weke in Spanje.. had ik het rijk alleen.. overal lag dus afval.. de prullebak was heus niet geleegd.. maar gewoon volgestampt.. de pizzadozen lagen overal.. de alcohol flessen stonden her en der.. de hele walm van safari bier en sigaretten rook je zelfs buiten..
hey wacht dat vond ik lekker... eeh over me nek..
Van die vieze gore kutplaatjes (letterlijk) van die kutsites(figuurlijk).. daar wordt me henkie meteen bang van..
Ow en ik ben nog nooit over me ken gegaan van de alcohol :) master he.. wel gehad dat ik eigenlijk wel moest kotse maar het niet deed lol.. de dage er na was ik nog brakker! haha! goe man! |
|
|
| Empathy |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Nieuwsgierig:
Waar gaan jullie nou van over je nek? Mag van alles zijn, bij mij komt kattenvoer op een goede 1e plek. |
Of heb je soms een keer kattevoer gegeten? ;)
Ik ga echt over me nek van paprika. Dat spul vis ik ook altijd uit m'n eten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|