|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Corrado_NL
Beschimmelde gemalen koeien-kut waar van die witte maaden in en op zitten...
BAH! |
Ow ik vind dat juist wel lekker, als er maar een beetje mosterd op zit he dan is het natuurlijk het beste te eten.
Die maden zijn soms alleen wat irritant, want je moet goed kauwen anders kunnen ze misschien in je buik verder leven
Dat neem ik er trouwens op de koop bij toe want die dingen smaken perfecto :toothless
och och Wat een verneukte tijd toch weer, ik ga pitten
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
och och Wat een verneukte tijd toch weer, ik ga pitten
Greetz,
Glaniskanis |
Nou idd. Tot hoelang blijf je dan liggen maffen man. Jezus als ik elke dag zo laat naar bed ga, dan ben ik aan het eind van de week zo brak dat ik een heel weekend alleen nog maar slaap:o |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Laatst had ik een lekker pistoletje gezond voor mezelf gemaakt..tomaatje, komkommertje, kaas, ham, peterselie...en toen ik halverwege was zat er opeens een enorm gore vissmaak (komkommer + vissmaak...hmmmmmmmz :D) |
gadverdegadver........:eek: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Haha LOL
Twee vrienden van me zijn van plan dat ook eens te doen.
Projectiel kotsen is de term die ze gebruiken. Als het allemaal een beetje meevalt willen ze wedstrijden gaan houden voor wie het verste komt. Ikzelf zie het eerlijk gezegd niet echt gebeuren. |
haha, dit lees ik nu pas haha, wat zijn dat voor vrienden zeg, dat is toch niet normaal......."projectielkotsen"........en dan nog wedstrijdje ver-kotsen ook nog, die gasten zijn echt sick in hun hoofd.....
ok, nu maar ff wat ik echt vies vind........Pisang Ambon!!!!! gadverdamme, ben een keertje superzat geworden van Pisang Ambon en nu vind ik het echt niet meer te drinken, echt ranzig spul is dat......es kijken wat nog meer.........ehh, spruitjes, bloemkool, witlof etc etc........ |
|
|
| raoel |
Ik moest dit plaatje ergens posten.
Dus d8 ik:
Doe ik hier maar

Minder prettig :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|