|
|
| Rudy |
De laatste tijd zie ik steeds meer mensen op parties extreem vaag dansen! Ze lopen een beetje afwisselend van het ene been naar het andere been rond te huppelen! Dit noem ik de zogenaamde "Springnichten"! Kan iemand mij uitleggen waarom je het nodig vindt om jezelf op zo'n manier enorm voor lul te zetten??
Mzzls! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Sja.... Als het weer te hard gaat kun je natuurlijk niet gaan Hakkuh net als in the old days...Ik vindt het wel grapig bedacht. En btw, Iedereen danst lekker op z'n eigen manier waarbij hij/zij zich lekker voelt.
Nunspeterlaan Rulez BTW (geboren en getogen). Hagenees 4ever |
|
|
| Rudy |
| Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| hehe, grappig. Ik zou zeggen prober het eens. LOL. Zal wel net zo hard terug worde geslagen... |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! ;) |
dat haat ik echt, iemand willen afslaan omdat ze anders dansen, moeten ze met mij eens proberen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|