|
|
| Jukx |
| ja maar Rudy is dan ook wel een onwijze BIKKEL hoor jongens! :rolleyes: Echt waar, als ik hem ooit nog een keer tegen kom dan ga ik toch zo ontzettend mn best doen om "stoer" te dansen... stel je toch voor joh! Dalijk wil die je nog neerslaan! :rolleyes: |
|
|
| Nastra Azzurro |
*Connected*
Bla.........................................bla bla bla
bla........
bla bla bla
bla
bla bla ........... bla bla bla......
bla..
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik zat net te mixen online
khad 7 listeners en binnen tien minuten waren ze allemaal weg...
*cries* and *picks up flight cases and runs*
hmm RUDY go punch Tu_Face for doin da Monkfisk
WHUAhhahahahha
*Disconnected* |
|
|
| magrec |
sjees als je je daar al druk om gaat maken.
Als ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Nou dat dansen deden ze vorig ook alwel hoor. Boeit mij geen donder hoe iemand danst want ik kan zelf ook niet dansen :D :D |
|
|
| DjRV |
ik begrijp rudy volkomen;-)
op parties zie je het steeds meer,gastjes van 16 die idd dansen wat het beste als een "springnicht" uit te leggen valt.Die gastjes zijn zoooooooooo onwijs irri,sta je daar met je wappie bek,komt er weer zo'n gastje voorbij springen met zo'n domme IK ZUIP,JIJ WIJF,NEUKUH?LEKKA SPRINGUH! look.Volgens mij zijn dat de gastjes die van r'n b zijn afgestapt omdat alle females in die scene lopende soa verzamelaars zijn.Dus kijken ze bij ons;-). Nee ik zou niet iemand neer slaan om dat ie springt,ik pak liever me axe deo en spuit zijn richting in met een aansteker ervoor.ff kijken hoe hoog ie dan springt |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|