|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik wou er niet zo op in gaan... Zie mij maar eens naar de grond te krijgen. Ik ram je zo hard, dat je voor de rest van je leven 7 kleuren stront schijt... |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! ;) |
wie dan PIETER en MIG |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by JdDark
dat haat ik echt, iemand willen afslaan omdat ze anders dansen, moeten ze met mij eens proberen |
Voelt het springnichtje zig bedreigd hehe :p
neej geintje.. idd.. laat iedereen lekker dansen zoals ze willen dansen.. niet zo janke..
trouwens bedankt voor de tip.. volgende keer ga ik ook springnicht spelen.. speciaal voor jou.. en voor de klappe kom je maar bij "bart" beste vriend van mij.. waarschijnlijk ook 2 keer zo groot als jou |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ja maar langzamerhand begint het een beetje de boventoon te voeren qua dansen! Iedereen doet het echt! En het ziet er echt zo triest uit! Ik en een paar vrienden hebben serieus zin om een keer zo'n gast neer te slaan! ;) |
???????????????????????????????????????????
beetje jammer weer......hoe oud ben jij? 14?
laat iedereen dansen op zijn manier............ga je lekker druk om maken hoe een ander danst.....kweet niet waar jij op let tijdens een feesie..........
dhuuu gaaaaaa-roeten |
|
|
| Glaniskanis |
Sjezus wat een gezeik
wat kan jou het nou boeiuh hoe iemand danst, ga je toch lekker met die anti-springnichten ass van je een metertje verder staan.
Dit is nou echt een thread waar ieder1 weer ff lekker kan flamen, bedankt voor dat
Bij deze benoem ik deze thread officieel geopend voor een zware flame jegens de beklaagde de heer R. Udy
SCHULDIG!!!
FLAMEEE DIE ZOOI!! :D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|