|
|
| Robvef |
Maar Henkie, dan moet je wel de laatste week van juli of de eerste week van augustus gaan. Dan zit ik er namelijk, en Akira en Tango ook. Tango geloof ik zelfs nog een week eerder.
En voor Sensation --> Jas kan je sowieso niet ophangen, want er is geen garderobe. En als je alcohol drinkt, dan niet in combinatie met pillen.
En wat vorig jaar wel goed was, is dat ze 's morgens koffie hadden bij een bar op de 1e ring. Ik hoop dat dat dit jaar ook weer is. |
|
|
| New Wave |
Om 21:00 uur al op een feesie?.........wow.....ik gaat altijd pas om 00:00 a 01:00............
veel vocht......en geen pillen...........smoken vind ik opzicht wel chill op een feesie...maaruh......maak het niet te bond met spulletjes......je gaat snel out met die warmte enzo.......ga ook niet stoer lopen doen en constand gaan springen, ga ook om de zoveel tijd naar de chill-out......
veel plezier op dat k*t feest gheghe
groeeeeeten
en wat andere al zeiden, agressie is daar taboe........alleen meisjes mogen slaan gheghe (innercity vorig jaar zag ik dat een super lekker wijf een jongen op de grond sloeg gheghe, was best humor) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Huh? nu al...als ik de berichten heb gevolgd zijn jullie ongeveer 1 week samen :p
(Ik kan er iets langszitten ;)) |
LoL we hebbe nog nieteens wat :p haha.. *edit door mezelf lol*
Ja ja rond juli augustus! maar dan gaat Jason t gladjakkertje haar probere te stelere he! jaaa!!
Maar wel tof hoor! Mallorca jaa!! moet er wel een goeie lastminute heengaan e... man ik kan niet w8e op vakantie.. beter dan in die kut hitte hiero.. beetje nix doen.. ja je kan natuurlijk wel wat gaan doen :) ach whatever..
Welke datum ga jij rob?
En Akira?
Ik gaat weer in de hangmat hange..
weet je btw nog of er nog wat leuke djs kome?? of is dat meer in sallou (waar iedereen heengaat ;-) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Om 21:00 uur al op een feesie?.........wow.....ik gaat altijd pas om 00:00 a 01:00............
veel vocht......en geen pillen...........smoken vind ik opzicht wel chill op een feesie...maaruh......maak het niet te bond met spulletjes......je gaat snel out met die warmte enzo.......ga ook niet stoer lopen doen en constand gaan springen, ga ook om de zoveel tijd naar de chill-out......
veel plezier op dat k*t feest gheghe
groeeeeeten
en wat andere al zeiden, agressie is daar taboe........alleen meisjes mogen slaan gheghe (innercity vorig jaar zag ik dat een super lekker wijf een jongen op de grond sloeg gheghe, was best humor) |
Ik betaal 100 piek voor een feest plus de treinkaartjes denk nou niet dat ik dan het begin wil missen al hoewel roog dan draait.
Ik ga gewoon door van het begin tot het eind want daar heb ik ook voor betaalt :D |
|
|
| New Wave |
------------------
Ik betaal 100 piek voor een feest plus de treinkaartjes denk nou niet dat ik dan het begin wil missen al hoewel roog dan draait.
Ik ga gewoon door van het begin tot het eind want daar heb ik ook voor betaalt
-------------------
Nou, daarom ga ik al geen 100 piek dokken..omdat roog en die andere losers draaien......marco v geld niet mee :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|