return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Vraagjes over Sensation (newbie min of meer)

Jesseve
Aangezien Sensation dit jaar m'n eerste echt grote feest wordt, ben ik nog niet helemaal bekend met hoe alles werkt. Zoals de gebruikelijke aankomsttijd. Officiel begint het om 21:00, maar is dat te vroeg, of juist te laat? (of misschien wel normaal?)
En zijn er nog dingen die je per se niet moet vergeten? Ik neem mee:
kaartje, geld, kauwgom, misschien deo, drank (of mag dat niet naarbinnen).
Nou zoals jullie zien heb ik nogal wat vragen, ik hoop dat jullie reageren.
CU@Sensation!
Jesse
Henkie_henk
Nou 9 uur ja.. meestal wordt t later pas leuker (vind ik)

Ik kom dan ook altijd later of ik moet echt een dj zien.. zo was er een keer dat ik erges al om 3 uur smiddags stond lol..

en een keer om 4 uur smiddags speciaal voor tiesto :)

Drink veel water.. ga niet aan de alcohol.. daarmee red je het niet
Niet echt verstandig om te gaan experimenter (als je begrijpt wat ik bedoel) anders lig je maybe strax lkkr te oden met je newbie hoofdje.. kan je beter een x aan beginne als je met een ervarener iemand bent

dat kan ik nu ff bedenke ik gaat weer verder met playe mwohaha
magrec
Deo mag waarschijnlijk niet mee naar binnen net zoals drank.
Vorig jaar werden er wel flesjes ice tea uitgedeeld rondom het stadion die mochten wel mee naar binnen. Alcohol kan wel al1 ik drink meestal na 3 uur geen alcohol meer anders ben ik om 5 uur vrij moe.

voor de rest ik ben er waarschijnlijk wel om 21:00 drukte ontlopen en lekker rustig de boel vekennen :D
Henkie_henk
Ow ja neem niet je duurste jas mee.. je bent em toch kwijt :p

en ga ook geen ruzie zoeke... of boos worde als iemand je aanstoot ben je zon loser.. dan hoor je er niet thuis..

haha girlie wil me meehebbe naar mallorca.. ff kijke.. zal ik dat doen?? MmmmmMM JA!! haha! master dit!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk
haha girlie wil me meehebbe naar mallorca.. ff kijke.. zal ik dat doen?? MmmmmMM JA!! haha! master dit!

Huh? nu al...als ik de berichten heb gevolgd zijn jullie ongeveer 1 week samen :p

(Ik kan er iets langszitten ;))

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland