|
|
| Gladius |
over discotheken gesproken, den illusion is ontzegeld eh!
altans gelezen op da forum daar...
-Glad |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Tiger777
is een beke moeite doen om te zoeken, kan geen kwaad! ;) :D |
Heb dat wel gedaan, zowel op de site van Fuse als op andere partysites; maar kon het toch echt niet vinden..
Excuses evengoed. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by basd
Weet iemand tot hoe laat de Fuse in Brussel open is? Ga daar misschien naar toe zaterdag (Dave Clarke, Charles Siegling), maar heb geen zin om twee uur op de eerste trein terug (06.10) te wachten..
Andere ervaringen met de Fuse zijn trouwens ook welkom! |
Ga daar nog soms alst is een fuif is van studentenvereniging van ehsal, techno is nu ni echt men ding ma tis es fun voor is een avondje volledig te gaan ;) Dan de fuse zelf, stel er u ni teveel voor qua accomodatie, tis een redelijk oud kot. Inrichting, 2 areas, main beneden (commerciële muziek,r'n'b,..) first floor: techno
prijzen voor drank zijn ook nog schappelelijk althans bij die fuiven van aloisiana, ben er voor de rest nog nooit geweest tbh ;)
De grote van beide rooms is nu ook niet ongelofelijk. Vraag me trouwes af hoe die mannen in orde geraken met hun brandveiligheid :p |
|
|
| pooley |
Wtf zitte gij op EHsal?
Ik dus ook
En ja over 2 weken ist door openingsdfuif van Alouisiana
\o/
Zitte in de studentenvereniging?
En ik vind het echt een mega disco, goeie sfeer, goeien techno, echt, sketterend ! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|