|
|
| Little Theseus |
OK Mensen, allemaal een beetje zin in Sensation?
Als je erheen gaat: je kunt me herkennen aan mijn witte haar, witte broek en mijn witte shirt, ik denk dat moet wel opvallen.
Ik wilde wel even een discussie in gang brengen, namelijk: worden dit soort feesten niet veel te commercieel? Als je naar Trance Energy kijkt van dit jaar in utrecht was er echt een heel breed publiek, en ook erg veel "tmf/538" mensen, van die lui die het verschil tussen bijvoorbeeld club en trance niet eens weten. Het zou veel beter voor de sfeer van een feest zijn als die mensen gewoon thuisbleven. Een voorbeeld van dat het wel kan ZONDER commerciele zooi en reklame, is de westergas wel. En het publiek daar is ook altijd even gek.
Worden de ID&T te commercieel?
(mijn mening is eigenlijk behoorlijk tegenstrijdig, ik vind dat het dan wel commercieel is, maar wel erg tof! Dan vind ik het niet erg om tussen een paar sukkels te staan.)
Mxl, Theseus.:p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
OK je kunt me herkennen aan mijn witte haar, witte broek en mijn witte shirt, ik denk dat moet wel opvallen.
Mxl, Theseus.:p |
HE he grapjas....
BTW, het ligt er niet aan dat het te commercieel is. Dat is alles tegenwoordig. Maar voor die 100 piek krijg je nou niet echt een enorme Line-up... Zwaar bagger gewoon. Daar ligt ut aan. |
|
|
| magrec |
WE ZIEN WEL!!!!!!
wie weet wordt het 's werelds wie weet wordt het bagger.
Met de grootste lasershow van nederland en misschien een surprise dj. |
|
|
| Miss Proximus |
oweeeeee magrec.......ik kan niet werken..ze hadden teveel personeel
:( jammur...veel plezier anyway! :) |
|
|
| magrec |
euhawahaaaaaa jammer miss Proximus
dan maar op dancevalley!!!
kheb toch een s2d meeting en rmf meeting :D dus dat zit wel snor. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|