|
|
| Little Theseus |
Magrec, jij denkt dat er misschien een surprise DJ komt?
Hoe weet je dat, hoop je er gewoon op, of denk je dat het echt nog zo zal zijn? T zou op zich wel chill zijn al stond tiesto of ferry corsten ineens achter die draaitafels. Welke goede buitenlandse DJ's zouden er nu in Nederland zijn? als iemand dat weet kunnen we gaan gissen wie er komt. Is Paul van Dijk bijvoorbeeld toevallig in Nederland? Ha beter van wel, heb ik toch nog waar voor mijn geld op sensation wat DJ's betreft. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Er komen een aatal wat minder bekende DJ's. Misschien gaan die hoge ogen gooien. Bijv. DJ Roog (puke, barf, slatt NOT!!!!!!) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Magrec, jij denkt dat er misschien een surprise DJ komt?
Hoe weet je dat, hoop je er gewoon op, of denk je dat het echt nog zo zal zijn? T zou op zich wel chill zijn al stond tiesto of ferry corsten ineens achter die draaitafels. Welke goede buitenlandse DJ's zouden er nu in Nederland zijn? als iemand dat weet kunnen we gaan gissen wie er komt. Is Paul van Dijk bijvoorbeeld toevallig in Nederland? Ha beter van wel, heb ik toch nog waar voor mijn geld op sensation wat DJ's betreft. |
Hopen doe ik het zeker :D maar ik las het op s2d in een topic, maar ik ga er niet vanuit hoor dat het zo zeker is.
wat ik wel zeker weet is dat nederlands grootste lasershow aanwezig zal zijn.....we will see..................
0:00 ingang voor vak 119 rmf meeting.......hehe |
|
|
| HiGH_NrG |
I'll be there Magrec! :D
Misschien wordt het wel te commercieel...maar zolang je uit je dak gaat lijkt het me nie echt een groot probleem... |
|
|
| New Wave |
Hey Josta, jammer meisie.....en werken op DV? denk niet dat je dat gaat doen gheghe
groetennnnnnn!!!!!!!
X :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|