return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody

TranceFool
kansloze discussie weer snuggle over hitjes of niet.......het gaat er toch om dat je de muziek lekker vindt
en zoals basd al zei in iedere muziekstijl worden er wel hitjes gedraaid dus ja
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
kansloze discussie weer snuggle over hitjes of niet.......het gaat er toch om dat je de muziek lekker vindt
en zoals basd al zei in iedere muziekstijl worden er wel hitjes gedraaid dus ja

Idd kansloos maarja, blijft mijn mening dat er in de minder bekendere muziekstijlen minder hitjes zijn en dus minder hitjes gedraaid worden. Maarja dan krijg je weer van 'wat versta je onder een hitje'bla bla bla. Never ending discussie.
Jimmy
quote:
Originally posted by SnuggLe
1) waarom moet je GEK zijn om mee te gaan?
2) waarom zou je niet in je eentje kunnen gaan? Doen genoeg mensen. Ik ben d'r ook 10000 % zeker bij, ook al moet ik in mijn eentje!

nou ja, gek in die zin dat de mensen die ik ken die naar feesten gaan niet hiervan houden (dancehall, bubbling types:crazy: ) ik kom daar btw never nooit.

ja, maar dan loop ik daar alleen, beetje alleen dansen, mensen die je misschien vreemd aankijken: zo van hey, ben je maar in je eentje?:nervous:
Jimmy
quote:
Originally posted by Optimus
gewoon in je eentje gaan:) Kan heus wel:)

hhmmmm...:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jimmy
hhmmmm...:)

Gewoon komen!
Er zijn genoeg ta's! Neem een paddo en je maakt vrienden de hele avond :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland