return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody

ahp2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, Sander K wil ook wel eens wat meer funky/housy draaien. Ik heb liever dattie progressive draait.
Bekendere tracks? LOL. Die draaien ze naar mijn mening niet echt...tenminste, ik ken echt bijna niets wat die lui draaien. Het zijn geen hitjesdraaiers zoals Tiesto/armin etc. Dan zit je bij progressive (volgensmij) verkeerd.

hmm ok, ze hoeven ook geen "hitjesdraaiers" te zijn, maar als er wat tracks bij zijn die ik ken, dan kan ik me er een betere voorstelling van maken. Ik heb Sander K een keer gehoord op Innercity in 2001 en toen draaide hij Xpander, dat was wel top toen. Maar ja, t schijnt dat ik me maar nergens op moet voorbereiden en t maar over me heen moet laten komen. thnx
magrec
Euhm ja met sander weet je het eigenlijk nooit.
Met deep dish toen draaide hij euh best wel diep, maar op de wat grotere feesten worden het wel wat sneller hitjes. Maar hij heeft wel meer melodie in zijn sets dan digweed.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Mwhahaha, Sander Kleinenberg op Mysteryland 2003, DK8 - Murder was The Bass, de grootste hit van de zomer:stongue: :stongue: En dan ook nog Two Months Off draaien:haha: :disbelief

Geen hitjes?:clown:

Ja ja, ja ja.
Misschien draaide Sander K hitjes ja. Maar dan nog vind ik hem een stuk minder hitjes draaien dan Armin / Tiesto.
Sasha hoor ik bijna geen hitjes draaien.
En dat terwijl ik meer thuisben in de prog/techno dan de trance.
Heeft natuurlijk ook te maken hoeveel sets er in omloop zijn van een dj.

Maar 100 % zeker dat Armin/Tiesto meer hits draaien. Waarom? Omdat er in de trance meer HITS zijn dan in de techno/progressive. Dingen in de trance worden bekender...

Whatever , ik heb gewoon gelijk poepchinees :)
Optimus
Vn wat ik erover kan vertellen: ik heb Sander Kleinenberg nu zo'n 4-5 keer gehoord, en het is gewoon lekkere dansbaar muziek en altijd wel de moeite waard. Maar je moet geen trancy muziek verwachten:)
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sasha hoor ik bijna geen hitjes draaien.

Oeh be carefull want euh de laatste 3 maand draait hij bijna alleen maar dezelfde platen :( Beetje jammer hehe.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland