return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody

Ries'79
Weet ook nog niet of ik iemand kan vinden die mee gaat, maar sasha en sander K. laat ik zeker niet aan mij voorbij gaan! En daar komt bij als je iemand meeneemt die niet van die muziek houd dan is het ook niet zon topper! Mijn vrienden houden meer van R&B (bleehh)!! dus die vervelen zich daar ook alleen maar!
ahp2002
dit lijkt me ook wel interessant, temeer omdat ik nog steeds een keertje van mn progressive vooroordelen afmoet (saai en eentonig).
maar als sasha ook wat melodieuzer draait wil ik zeker wel eens luisteren.
sander kleinenberg - buenos aires is een superplaat. Draait ie de hele tijd zulk spul? En wat voor "bekendere tracks" draait sasha zoal? info iemand?
SnuggLe
quote:
Originally posted by ahp2002
dit lijkt me ook wel interessant, temeer omdat ik nog steeds een keertje van mn progressive vooroordelen afmoet (saai en eentonig).
maar als sasha ook wat melodieuzer draait wil ik zeker wel eens luisteren.
sander kleinenberg - buenos aires is een superplaat. Draait ie de hele tijd zulk spul? En wat voor "bekendere tracks" draait sasha zoal? info iemand?

Nee, Sander K wil ook wel eens wat meer funky/housy draaien. Ik heb liever dattie progressive draait.
Bekendere tracks? LOL. Die draaien ze naar mijn mening niet echt...tenminste, ik ken echt bijna niets wat die lui draaien. Het zijn geen hitjesdraaiers zoals Tiesto/armin etc. Dan zit je bij progressive (volgensmij) verkeerd.
basd
Volgens mij heb je in elk genre hitjesdraaiers..

Maar goed evengoed alvast veel plezier daar.. Ik zal er niet zijn :)(had me wel aardig geleken maar ga daarvoor niet drie uur heen, drie uur terug in de trein zitten..)
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Het zijn geen hitjesdraaiers zoals Tiesto/armin etc. Dan zit je bij progressive (volgensmij) verkeerd.

Mwhahaha, Sander Kleinenberg op Mysteryland 2003, DK8 - Murder was The Bass, de grootste hit van de zomer:stongue: :stongue: En dan ook nog Two Months Off draaien:haha: :disbelief

Geen hitjes?:clown:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland